Behoefte aan projectengedeelte Auto's & Motoren?

Project-gedeelte, ja of nee?

  • Ja leuk!

    Votes: 90 86.5%
  • Neuh...

    Votes: 11 10.6%
  • Maakt me niet uit

    Votes: 3 2.9%

  • Total voters
    104
Ik vind t op zich wel prima zo gaan, allemaal in eenzelfde thread (Show je eigen auto) posten. Is een hele andere manier van werken als op andere fora, met eigen projectthreads zoals nu voorgesteld is, maar dat maakt het júist leuk hier.
 
Lijkt me ook wel nice, kan je mooi van begin tot eind zien. Zal wel jammer zijn dat de 'vete' update's in show je eigen auto dan minder/niet worden. Word dus een beetje dood topic denk ik, omdat alle discussies naar dat sub forum gaan.
 
Lijkt me ook wel nice, kan je mooi van begin tot eind zien. Zal wel jammer zijn dat de 'vete' update's in show je eigen auto dan minder/niet worden. Word dus een beetje dood topic denk ik, omdat alle discussies naar dat sub forum gaan.

Lekker door blijven posten in het 'show je auto' topic, dan kun je ze in het projecttopic zetten zodat iedereen het makkelijk terug kan zoeken, eventueel met meer foto's en een langer verhaaltje erbij :!
 
Ik denk dat het wel meevalt met het show je eigen auto topic, dat gaat ook over verzekeringen, ongelukken, als je net een nieuwe hebt gescoord, en natuurlijk alle niet project-auto's... Tuurlijk meldt iand weleens wat dubbel, of post een link naar z'n topic... Tot nu toe vrij veel enthousiaste mensen :)
 
Word niks, de "projecten" die hier lopen gaan allemaal in slakkengang en ik kan me er geen 1 voorstellen die waanzinnig interessant is.

Als je projectjes wil kijken, ga dan lekker naar een merk specifiek forum.

Hoop niet dat ik nu iemand op zijn hart trap :+
 
Ga dan naar een specifiek forum Tom. Er zijn hier zat mensen die mee stemmen. Subforum aanmaken is niet zo gek veel werk. Is het niks kan hij altijd nog eruit gesloopt worden.
 
Toch wel leuk om te zien waar "deze" forum members mee bezig zijn? Vind het opzich wel een leuk idee. Ook omdat hier toch wel members zijn met echt mooie waggels.
 
Zeker dat hier een hoop mooie auto's lopen... maar leeswaardige projecten? I doubt it...

Just my 2 cents.

Maar ik heb er geen bezwaar tegen hoor. :+
 
ik vind het wel makkelijk;)

iedereen die goedkope auto's heeft kunnen dat daar in zetten en kan ik kijken of ik intresse heb hahaha toevallig van de week een vectra 1.8 opgehaald voor 75 euro, en volgende week een sierra voor 100 maar alles is welkom
 
Back
Top