Behoefte aan projectengedeelte Auto's & Motoren?

Project-gedeelte, ja of nee?

  • Ja leuk!

    Votes: 90 86.5%
  • Neuh...

    Votes: 11 10.6%
  • Maakt me niet uit

    Votes: 3 2.9%

  • Total voters
    104
Advertisement - register to remove this

Is een leuk idee. Ik ben alleen bang dat je dan 5 lopende topics krijgt en dat het verder maar dood blijft (of een topic van jan en alleman met andere velgjes).
 
Ik denk dat je beter een heel apart forum kan opstarten, wel op deze server met evt tegen éénmalige bijdrage. Komt regelmatig voor dat andere GC topic's volledig uit de hand lopen omdat een nieuwe member een aanvaring krijgt met een oudere member. Dat voorkom je dan grotendeels :p
 
Mja bij Theekrans had een nieuw persoon weinig te vertellen, als je geen matties met DVO&co was werd je kapot geflamed dus dat theekrans geflopt is kan best daardoor komen ;)

Er gaat gewoon gruwelijk veel offtopic, dat is juist wel tof aan het forum maargoed.
Waarom hebben wij geen groot ouwehoertopic btw? Ik zag dat de SBO het namelijk wel heeft. Misschien gaan andere topic's dan beter :p

Je kan het toch gewoon proberen met die project pages, als het niks is kan je het weer deleten.
 
Ja dat bedoelde ik ook, en als je dan een andere mening had dan 1 van die "club members" kreeg je direct iedereen op je dak. Daardoor zijn veel mensen vertrokken denk ik.

Goed plan Boyd :p
 
Er staat al zoveel slap geouwehoer op dit forum (noem de "show een foto van jezelf" en de plaatjes/filmpjes topics), lijkt me niet wenselijk jongens... In dat soort topics worden de teugels al aardig gevierd door Mod's/Admin's lijkt me...
 
Klinkt wel leuk, maar hoeveel projecten lopen er hier? :p

En dan krijg je weer een project waarbij iemand alleen andere velgen onder z'n auto zet etc.
"Wanneer is iets een project" dat soort gedoe krijg je geheid. :p
 
Bart, je heb mn post gedelete! :(

Klinkt wel leuk, maar hoeveel projecten lopen er hier? :p

En dan krijg je weer een project waarbij iemand alleen andere velgen onder z'n auto zet etc.
"Wanneer is iets een project" dat soort gedoe krijg je geheid. :p

Als we het doen, wordt het ook beheerd, en als iemand een nieuwe mattenset en een paar velgen gaat posten op z'n nieuwe bolide (zonder uitzicht op ingrijpende verbouwingen), gooi ik het zonder pardon dicht...

En we zijn ook geen 16 meer, en hebben een iets beter inschattingvermogen dan in het scootergedeelte denk ik... Dingen die Jurjen, Jesse, Arne, Pim enzovoorts doen, lijken me projecten...
 
Leuk plan, zoals je al typte dat je dan makkelijk iemand zn auto/motor plaatje kan vinden.

Naast pc, auto gedeelte een project gedeelte starten.
 
Inderdaad en bijna iedereen hier is wel redelijk ervaren in projecten topics op andere fora :)

En dus precies dezelfde richtlijnen aanhouden als het "scooter" projectengedeelte
 
Back
Top