ik heb een sr uit 2003 met cab. (dus geen d-tech) alleen heb ik problemen met de koeling.. ik heb hem al ontlucht en hij draait ook (gecontroleerd dmv een pin in de opening te steken waar de lang op komt en dan HEEL voorzichtig kicken)
de temp. meter staat al op de helft á 3 kwart na ong 2 km rijden. toen heb ik aan de slangen gevoeld onder bij de cilinder waren deze goed warm maar het water (tijdelijk omdat de slangen er toch constant weer op en af moeten) in het reservoir was nog gewoon koud. hij pompt dus niet rond maar daarvoor toen we getest hadden was het water lauw in het reservoir. ik heb de slangen enz al door gespoten met een tuinslang en het liep er gewoon normaal en snel uit en hij koelt ook red snel af.
ik ben ten einde raad en zou echt niet weten wat ik hiermee moet.
kan het zijn dat de waterpomp doorslipt op hogere toeren ofzo dat hij zijn grip verliest of wat moet ik hiermee?
de temp. meter staat al op de helft á 3 kwart na ong 2 km rijden. toen heb ik aan de slangen gevoeld onder bij de cilinder waren deze goed warm maar het water (tijdelijk omdat de slangen er toch constant weer op en af moeten) in het reservoir was nog gewoon koud. hij pompt dus niet rond maar daarvoor toen we getest hadden was het water lauw in het reservoir. ik heb de slangen enz al door gespoten met een tuinslang en het liep er gewoon normaal en snel uit en hij koelt ook red snel af.
ik ben ten einde raad en zou echt niet weten wat ik hiermee moet.
kan het zijn dat de waterpomp doorslipt op hogere toeren ofzo dat hij zijn grip verliest of wat moet ik hiermee?