HELP, speedfight 1 met probleem!

jacko801

801POWER!
ik heb een speedfight 1 aircooled uit 98 en nu heb ik opeens een probleem...
de benzine berijkt de cilinder niet meer. de carb heb ik al schoongemaakt en de vlottekamer zit gewoon bezine in... heef iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? als ik hem nu dus wil starten gebeurt er niet veel... het lijkt wel alsof hij af en toe een beetje krijgt want heel af en toe start hij wel en dan loopt hij stationair als ik vol gas geef verder doet hij dus niks... best jammer aangezien ik zondag me gespoten kappen kan ophalen :p alvast bedankt voor de hulp...
 
Advertisement - register to remove this

zit er nog genoeg benzine in de tank?
geen zand korreltje ofzo in je sproeier?

kan het niet zo zijn dat ie gewoon niet vonkt? Of weet je zeker dat er GEEN benzine in de cilinder meer kan komen..
 
Cobus said:
denk eerder dat bougie kappot is :) want hij loopt wel stationair, maar verzuipt als het ware als je gas geeft toch?

het is vet vaag voor het stappen net nog ff gekeken maar nu kreeg hij wel weer benzine mmar start nu helemaal niet meer! heb me de plurez gekickt maar het begon allemaal toen ik me rolletjes had vervangen... maar daar kan het toch niet aan liggen? al zit dat neit goed in elkaar dan moet hij toch gewoon lopen en alleen problemen geven bij het rijden?!!?
 
hij doet het weer! waarschijnlijk lag het aan de aandrijf snaar zonder deed hij het wel en na hem er nog een keer goed eromheen gedaan te hebben deet hij het perfect! achja leer van je fouten :p thanx voor jullie hulp!
 
hij doet het weer! waarschijnlijk lag het aan de aandrijf snaar zonder deed hij het wel en na hem er nog een keer goed eromheen gedaan te hebben deet hij het perfect! achja leer van je fouten :p thanx voor jullie hulp!
 
Back
Top