help met een uitlaat voor std. aerox

Status
Not open for further replies.

Quincy

Well-Known Member
hallo iedereen

mensen sinds vandaag heb ik me ouders weten te overtuigen om toch een mooie terug loper op mijn aerox te zetten.

hierbij een vraagje: 1. alles is standaard. wat is de beste uitlaat voor mijn scooter. ik weet dat je later nog moet afstellen enz. maar gewoon afgesteld en wel wat is dan een betere uitlaar ervoor.

en 2. als ik prop er in laat helemaal keurig afgsteld wat is mijn top? heb men ouders verteld 70 km/h ?

alvast bedankt.

mvg

quincy
 
Advertisement - register to remove this

Hangt ook puur van de afstelling af. Ik reed met mijn technigas de teller er uit van mijn aerox. Harder dan 80 dus. Zal ongeveer 75 echte km's zijn geweest of zo? Heb hem nooit geklokt.

Maar een maat van mij had een Z en die ging langzamer dan die van mij...

En KS parts is wel goeie zaak. Haal er al mijn onderdelen bijna weg. Woon er vlakbij :p
 
nog leuker maken. weer twijfelen. aangezien yas r sneller is. ik zat gister met neef te prate hij zij neem carbon of kevlar. maar ik zie dat carbon yas z 150€ is en yasuni r 145€ dus twijfel ik tussen 2

mvg

Q
 
oke thx. dan moek ff 200 € op hale met dat nieuw jaar lope. en dan gaan we los ^^. kan ik mijn scooter zelf afstelle? of moek dat late doen daar een dealer (er is iemand bij die nk minibike rijd die die vaak zelf reviceerd enz.) mja hoeveel kost het afstellen ongeveer bij dealer?
 
afstellen bij de dealer (als je het goed verneukt, zoals ik met een compleet dooie scoot na een andere uitlaat) zit je tussen de 25-50 euro. Als je dit veel vindt, kan je het zelf doen, maar dan moet je wel goed weten wat je aan het doen bent... :)
 
afstellen bij de dealer (als je het goed verneukt, zoals ik met een compleet dooie scoot na een andere uitlaat) zit je tussen de 25-50 euro. Als je dit veel vindt, kan je het zelf doen, maar dan moet je wel goed weten wat je aan het doen bent... :)


bij dat afstelle he? zit in die prijs ook de benodig heden zoals druk veer rollen enz. ?
 
hangt ervan af waar je je uitlaat koopt .. als je je uitlaat op het internet koopt zul je 80€ kwijt zijn aan de uitlaat ( ene voor jouw doeleinde ).. pak 6€ aan rolle en nog ens 10 aan drukveer.

Maar als je dit bij de dealer koopt zit je idd al snel aan 200€ ( met afstelle inclusief denk ik wel )
 
hangt ervan af waar je je uitlaat koopt .. als je je uitlaat op het internet koopt zul je 80€ kwijt zijn aan de uitlaat ( ene voor jouw doeleinde ).. pak 6€ aan rolle en nog ens 10 aan drukveer.

Maar als je dit bij de dealer koopt zit je idd al snel aan 200€ ( met afstelle inclusief denk ik wel )

niet lullig je vergeet sproeier :p, maar ik ga eens informeren bij bruggen (jubbega iemand bekent mee?) hoeveel yasuni r daar kost enz. want ik heb hem al gezien op schaafbromfietsen.nl voor 145€. bedankt. ik zal eens kijke nja als iemand nog info heeft post gerust ik check dagelijks

mvg

Q
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top