This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

HELP! Me scooter komt niet vooruit!

faaabj

Well-Known Member
Hallo ik heb een AC zip met een yasuni R.
Nou had ik een paar dagen geleden een vastloper,
dus ik een nieuw origineel cilindertje er op gezet en hij starte weer gewoon alleen als ik nu gas geef kom ik niet vooruit en hij stottert alsof hij koud is. Kan iemand mij helpen??

mvg, Fabian

Pijltje is naar de uitlaat poort
en ik heb geen idee waarom hij is vastgelopen
ik denk gewoon door slijtage.

als je dat eerst te weten komt..

een cilinder beukt niet zomaar vast namelijk..
als hij is vastgelopen zit er vaak ook rommel in je carter e.d. en als je dat niet goed schoon maakt is de kans op nog een vastloper erg groot..

nee hij geeft geen klappen maar het gekke is hiervoor liep hij prima en ik heb er gewoon weer een standaard cilinder opgezet dus er zou niks veranderd moeten zijn.

wat voor cilinder zat er hier voor op dan?
als je van 70cc naar 50cc gaat moet je wel wat aan je afstelling doen denk ik...

Hij zegt al dat er een standaard cilinder op zit. Even naar de bougie kijken en evt sproeier aanpassen, orgi en imitatie cilinder willen qau mengsel wel eens wat verschillen

nee hij geeft geen klappen maar het gekke is hiervoor liep hij prima en ik heb er gewoon weer een standaard cilinder opgezet dus er zou niks veranderd moeten zijn.

hey heb je het probleem al gevonden wil je me dan zegge wat het is kzit namelijk ook met dat probleem ma kheb a ales geprobeert en ik vindt het probleem maar niet