Beste , ik heb een vraagje , ik heb reeds tweedehands een euro 4 gts Vici 50 gekocht , volgens de eigenaar zou het bouwjaar 2020 moeten zijn , nu rijd deze scooter tot op de 70km/u en staat deze ingeschreven als 25/u , weet iemand hoe ik de snelheid kan begrenzen ? Ik dacht aan een begrenzer maar deze zal dan geen nut hebben sinds de scooter toch al 70/u rijd en deze niet op die manier kan begrensd worden , weet iemand wat ik zou kunnen doen ?

Met vriendelijke groeten.
 
Advertisement - register to remove this

Principe is hetzelfde als bij een auto.
Gashendel minder ver open draaien. Bij de auto doe je dat met je rechtervoet.

Maar goed, inkoppertje. Je koopt iets en dan bedenk je achteraf dat je iets hebt gekocht wat totaal iets anders is dan bedoelt.
Je vraagt om een soort van begrenzer. Het is toch een 25 km model? Dan is er ergens iets gedaan om 'm sneller te laten lopen. Haal er dat dan tussenuit.
 
2020 gts is dacht ik nog een dellorto ecs systeem.
Anders een injectie.
komt erop neer dat er of met de software op de ecs/ecu is gerommeld om de snelheid omhoog te krijgen, of er zit iets tussen.
Je hebt geen sleutelhanger erbij gekregen?
 
2020 gts is dacht ik nog een dellorto ecs systeem.
Anders een injectie.
komt erop neer dat er of met de software op de ecs/ecu is gerommeld om de snelheid omhoog te krijgen, of er zit iets tussen.
Je hebt geen sleutelhanger erbij gekregen?
Neen alleen 2 sleutels , eigenaar zei dat hij hem zou kunnen afstellen als ik dat wil maar kvraag me af of ik er zo een begrenzertje kan op zetten met een afstandbediening
Post automatically merged:

Principe is hetzelfde als bij een auto.
Gashendel minder ver open draaien. Bij de auto doe je dat met je rechtervoet.

Maar goed, inkoppertje. Je koopt iets en dan bedenk je achteraf dat je iets hebt gekocht wat totaal iets anders is dan bedoelt.
Je vraagt om een soort van begrenzer. Het is toch een 25 km model? Dan is er ergens iets gedaan om 'm sneller te laten lopen. Haal er dat dan tussenuit.
Ja dat begrijp ik haha maar de keuring of de politie gaat er niet mee lachen als ik deze op de roller zet en ze zien dat de scooter 3 maal de toegestane snelheid haalt
 
Back
Top