help ik zoek een auto

Toyota is absoluut niet mijn favoriet aangezien ik geen mooie Toyota zou kunnen vinden voor 2k en motorisch stelt het dan ook vaak niet al te veel voor. Golf lijkt mij lastig te vinden voor dat geld in goede staat, zie ze hier alleen maar afgestampt. Bedoelde je in je eerste post veilig in de zin van "warm en droog" of veilig veilig? Want met een Alto, Swift of "Starlet :X" ofzo wil je echt geen boom koppen. Opel is vaak ook niet kapot te krijgen, denk aan een Astra of Vectra, er moet best wat te vinden zijn met dat budget. En je mag m'n Renault 5 wel komen halen, past een drumstel in dus vast ook jouw hele uitrusting ;)

[EDIT] Wat denk je trouwens van een Renault Laguna uit '97 ofzo, in die prijsklasse zijn ze makkelijk te vinden! [/EDIT]

:*
 
laguna's zijn schijthokken.
ik zou een fijne hatchback kopen in elk geval golf/civic/a3. Dat zijn praktische auto's (qua ruimte vond ik de golf ook ideaal) en ook wel fijn voor snelweg, 190km in een klein auto is wel minder comfortabel opzich

En betrouwbaarheid kan ik wel wat zeggen over de golf(golf 3 1.8 gl 75pk). In 2,5 jaar dat we m hadden ongeveer (waarvan ik ruim 10k in 1 jaar gereden heb) Heeft hij ons maar 1x in de steek gelaten (accu).
Verder deed dat ding het ALTIJD. Hij is btw ook verkocht aan iemand van defensie, moest ook flink km's maken :p
 
Damn wat voor auto's ik hier als betrouwbaar voorbij zie komen... Opel Astra, ok dat kan er nog wel mee door, maar een Renault Laguna :X.

Ik heb zelf 2 jaar in een micra rond gecrosst. Damn wat zijn dié dingen degelijk! En ook veiligheid vond ik best meevallen, heb er zelf een Volvo 740 mee van de weg proberen te drukken @ 80km/u en kon zonder al teveel moeite uit de auto stappen. Aan de manier waarop ie in elkaar zat kon je zien dat ze daar zelfs over nagedacht hadden bij zo'n modelletje.

En tsja zo zijn er nog best een paar leuke opties zoals hier ook wel vermeld wordt. Wat is er mis met een MK3 met 2ton op de teller? Zelfde geldt voor een beetje goede japanner.

Ik rij nu zelf in een peugeot, maar serieus, de degelijkheid van een japanner daar kan ie no-way tegenop, ook al is het een 5 jaar nieuwere auto.
 
Of je haalt een Ford Sierra, kost geen hol en is super betrouwbaar, en het is Duits. En vrij snel ook als je een 2 liter injectie haalt, en voor de drifters, hij is ook achterwielaangedreven.
 
E36 316/318? Die blijven over t algemeen wel rijden toch en zijn niet zo gek duur meer. KM-stand is ver te zoeken dan wel..

Anders Civic 92/95..
 
nogmaals: een ALTO wil je echt niet lang mee op de snelweg zitten hoor.
Ook leuk als je naast een vrachtwagen rijdt en dan naar rechts kijkt en telkens HEEL GROOT het woord michelin langs ziet komen 8P (het wiel dus :p)
 
ja zo'n ford sierra is ideaal en degelijk...


en koop anders gewoon een golf 2 diesel.. 1600 gtd...

die rotzooi is niet stuk te krijgen, ik had er 1 voor 500euro, en 1,5 jaar ingereden zonder er iets aan gedaan te hebben, en ik trapte hem echt af...


Die golf diesel blokken zijn bijna niet stuk te krijgen, en een 1.6 golf 2 betaal je maar 40euro belasting... en diesel.. het kon voor mij zelfs nog uit toen ik 5km van mijn werk woonde.
 
Ik had gewoon een Corolla van 1995 GTSi voor 2k hoor, wel redelijk wat kilometers maar dat ding heb ik 1 dik jaar gehad zonder dat er ooit wat aan is gebeurd.
 
ik zou idd ook een jetta of golf mk2 diesel halen. degelijk, betrouwbaar, zuinig. zeker geen sierra, zuipt teveel.
 
Back
Top