HELP! ik word gek(ker)

Advertisement - register to remove this

moet je maar is kijken , iedere keer als je overnieuw begint kan er maar 1 symbool uitkomen. en iedere keer als je hem overnieuw doet komt er gewoon een andere symbooltje uit..


dus ehm je word niet gek :p:p
 
Lol, deze had ik binnen 5 mins door... Wel een leuke uitdaging om erachter te komen alleen het is eigelijk doodsimpel :p
 
Het is gewoon de tafel van 9 daarom komt er steeds hetzelfde uit. Ze veranderen steeds de icoontjes. Check maar eens 9,18,27,36,45 ..... die tekens blijven hetzelfde.
 
tip om er8ter te komen...:p Search :p

tijdje trug was er zon soort gelijk ding... iets andere layout.. maaar zelfde princiepe.. dat topic staat het helemaal uitgelegd....
(als je kijkt zie je de hele tijd een "lijn van gelijke pics lopen ;))
denk maar lkkr verder:D
 
als je het antwoord hebt bv 50= 5+0=5 50-5 = 45 en er staat achter 45 een zon. Pak je dan een ander getal 40 = dus 4+0=4 40-4 = 36 dan staat er ook een zonnetje. Achter elk antwoord dat je uit de som krijgt staat een zon. Je moet om erachter te komen niet steeds op het antwoord klikken want de figuren veranderen steeds. Ik vind het moelijk om het uit te leggen maar hoop dat het duidleijk is ;)
 
ja maar stel ik kies 41, dan krijg ik een anders symbool en toch als je op antwoord drukt heeft dat ding het dan goed, ik bdoel das toch space om te zien, wat dat ding moet toch ook een keuze maken tussen een zon of een pijl ofzo
 
nee, want welk getal je ook neemt, je komt altijd op een veelvoud van 9 uit, en achter ieder veelvoud van 9 staat hetzelfde icoon.
 
Back
Top