help me pleasse want ik word gek

Zevenhuizen

Well-Known Member
hallo mensen mijn emeel is gehackt ik kan nie meer op me msn komen ik zit nu wel in mijn hotmail maar ik kan niks veranderen omdat diegene mn w8 woord heeft veranderd! wat doe ik hieraan? deze email is erg belangrijk voor me kunnen jullie me helpen??
 
Advertisement - register to remove this

je bent zeker ook zo'n slimbim, die een geheime vraag heeft als, hoe heet mijn hond, of wat is mijn favoriete voetbalclub, dat is meestal door een bekende makkelijk te achterhalen, ik heb het vroeger ook wel eens gedaan :p

Maar je moet gewoon nogg een keer inloggen via je geheime vraag en dan meteen je wachtwoord veranderen én je geheime vraag.
 
nee nee nee khad een goede vraag hoor maar die heeft diegene dus ook al lopen veranderen dus kan ik t w8woord ook nie meer veranderen.
ik heb al een meeltje gestuurd maar denken jullie nou echt dat je dan je w8woord weer terug krijgt? zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt?
 
gewoon dat je hotmail gekraakt is, en dan krijg je meestal een mailtje terug dat ze je niet geloven zeg maar. 8P Dan stuur je gewoon weer een mailtje, met je vroegere geheime vraag en antwoord, enje vroegere wachtwoord, en de datum (+ tijd?) wanneer jij denkt dat je voor het laatst ingelogd hebt voordat je wachtwoord gewijzigd is.

Dit werkte bij mij in ieder geval wel. :)
 
Last edited:
die geheime vraag weet k echt niet meer hoor wel als ik em zou zien dat ik dan t antwoord weet k kan natuurlijk wel die vraag enzo gaan gokken mjah.

kweet wel wanneer last login en kheb ook gezegd welke meeltjes erallemaal instonden want dat wist k nog precies en ook heb ik ff mn telefoon nummer achtergelaten .
 
Ik heb t ook eens gehad, eerst contact met hotmail genomen maar die geloofden me niet (ook al wist ik mijn wachtwoord nog) dat hielp dus allemaal niet, toen heb ik met het programma'tje hotmailhack t terug weten te krijgen
 
jah kheb hun al gemeeld kmoest ff me gegevens noteren en als die tzelfde waren als ik in had gevoerd bij me hotmail krijg ik em back dus khoop dat ik het goeie heb ingevuld
 
De hotmail van mijn vriendin was ook opeens verandert (gehacked?). Toen had ze via een formulier die op de site staat ergens ingevuld wanneer ze voor het laatst was ingelogd en van die dingen. Kreeg ze later een mailtje terug (op mijn e-mail adres,hadden we opgegeven) dat ze het wachtwoord hadden verandert voor haar (stond uiteraard in het mailtje).
 
Originally posted by Zevenhuizen
wooow jeepfh je maakt me weer een beetje blij!! maar wat heb je in t meeltje gezet


Het hele verhaal erbij, met me adres tel en alles... toen had ik hem zo terug.

(ik wist btw ook nog wie het gedaan had|( )
 
Originally posted by jeepfh
Het hele verhaal erbij, met me adres tel en alles... toen had ik hem zo terug.

(ik wist btw ook nog wie het gedaan had|( )


jah ik weet ook wie het gedaan heeft maar wat hebben zij daaraan?? eneuh als je het aanneemt krijgt de rest met wie je chat ook dat progje dus zei kon er niks aan doen |(
 
Mooi zo. mijn hotmail was ook es gekraakt. alleen had diegene mn geheime vraag niet veranderd. maar die geheime vraag was "naam van mijn middelbare school" :D. Je moet gewoon als geheime vraag , de gegevens van je E-mails adres vragen. dat weet niemand ;)
 
Back
Top