JE HAD BETER GECONTROLEERD OF DE BOUGIE NOG EEN VONK GAF VOOR JE DE HELE SANTEKRAAM GING VERVANGEN EN HET JE EEN HOOP GELD HEEFT GEKOST MET NUL RESULTAAT.
Bogie vonkte eerst ook niet, vandaar vervangen.JE HAD BETER GECONTROLEERD VAN DE BOUGIE NOG EEN VONK GAF VOOR JE DE HELE SANTEKRAAM GING VERVANGEN EN HET JE EEN HOOP GELD HEEFT GEKOST MET NUL RESULTAAT.
Bogie vonkte eerst ook niet, daarom vervangen.Bogie vonkte eerst ook niet, vervangen vervangen.
Gerrit,HET IS NET OF IE OOK NIET VONKT.
Neen, kan dat komen doordat de cdi stuk is?Gerrit,
je bent niet erg duidelijk in je verhaal, vonkt de bougie nu wel of vonkt hij niet?
Dat zou kunnen.Neen, kan dat komen doordat de cdi stuk is?
Ga morgen e.e.a eens nazien, dank voor je reactie.Dat zou kunnen.
Maar het zou ook kunnen dat:
Edit: Dat was dubbel met @Brute-Force .
- Het contactslot is kapot.
- De schakelaar is standaard defect.
- De enige schakelaar in je buddybak is defect.
- De cdi krijgt geen signaal van de pickupspoel
- De cdi krijgt geen signaal van de ontsteekspoel in je stator.
- De eventuele kill-switch aan je stuur in de verkeerde stand staat.
Dank je wel voor je reactie, ga morgen nog maar eens e.e.a nazien thanksDe bobine is wel het laatste dat ik zou vervangen op die china dingen.. Die gaan niet zo heel snel kapot omdat het gewoon een spoel is met koperen windingen erin.. (passief component)
Meest voorkomende gaat van de cdi defect van die dingen (zit een condensator in die gaat lekken en de cdi werkt niet meer)
Of er iets gewoon iets mis met de stator (misschien iets tegenaan gelopen)
Van het vliegwiel laten vallen en daardoor de magnetisme door verlopen.. of dieper geworden.
Anders kan het ook zijn dat je ergens van die groene aanslag in een van de ontstekingsstekkers van ouderen hebt zitten en geen stroom meer geleid en je ontsteking niet meer het signaal naar de cdi kan sturen..
Zou in het begin zelfs wat simpel proberen na te denken en dingen te controleren.. Alvorends je nieuwe delen gaan bestellen.
Dank je wel voor je tips, het bleek dus de schakelaar bij de zijstandaard te zijn, opgelost. Een ouwe kerel van 65 weer wat geleerd.De bobine is wel het laatste dat ik zou vervangen op die china dingen.. Die gaan niet zo heel snel kapot omdat het gewoon een spoel is met koperen windingen erin.. (passief component)
Meest voorkomende gaat van de cdi defect van die dingen (zit een condensator in die gaat lekken en de cdi werkt niet meer)
Of er iets gewoon iets mis met de stator (misschien iets tegenaan gelopen)
Van het vliegwiel laten vallen en daardoor de magnetisme door verlopen.. of dieper geworden.
Anders kan het ook zijn dat je ergens van die groene aanslag in een van de ontstekingsstekkers van ouderen hebt zitten en geen stroom meer geleid en je ontsteking niet meer het signaal naar de cdi kan sturen..
Zou in het begin zelfs wat simpel proberen na te denken en dingen te controleren.. Alvorends je nieuwe delen gaan bestellen.
Nadat hij vandaag gewoon starte en kon rijden, zet ik brommer uit, en niet meer aan te krijgen, toch maar kijken of ik middels een andere cdi het probleem kan tackelen.De bobine is wel het laatste dat ik zou vervangen op die china dingen.. Die gaan niet zo heel snel kapot omdat het gewoon een spoel is met koperen windingen erin.. (passief component)
Meest voorkomende gaat van de cdi defect van die dingen (zit een condensator in die gaat lekken en de cdi werkt niet meer)
Of er iets gewoon iets mis met de stator (misschien iets tegenaan gelopen)
Van het vliegwiel laten vallen en daardoor de magnetisme door verlopen.. of dieper geworden.
Anders kan het ook zijn dat je ergens van die groene aanslag in een van de ontstekingsstekkers van ouderen hebt zitten en geen stroom meer geleid en je ontsteking niet meer het signaal naar de cdi kan sturen..
Zou in het begin zelfs wat simpel proberen na te denken en dingen te controleren.. Alvorends je nieuwe delen gaat bestellen.