heeft een grotere carb op een standaard 50cc nut?

Advertisement - register to remove this

Betere koeling voor je cilinder, harder optrekken en een klein beetje sneller
smile.gif


Greetz

------------------
Honda X8R-s, Giannelli NR-X, 17,5mm Dell'Orto, Malossi Multivar, Malossi CDI-unit
 
argentino is dit onder je kymco of onder een andere scoot.
als dit voor je kymco is neem eerst een 70cc je zal zien wat een verschil je krijgt je trekt erg bizar op en je snelheid is ook niet verkeerd en monteer dan maar een andere cabratuer en een andere uitlaat. maar jij hebt toch al een technisas next

------------------
kymco dj:getuned 70cc, polini corza uitlaat ,polini vario,polini koppeling,20mm dell'ortho,polini v-snaar. binnenkort een yamashi krukas.
puch typhoon: proma uitlaat maar daar gaat verandering inkomen.
 
dragster, volledig standaard, polini for race en 17,5mm, loopt als een trein!
Echt veel beter als met standaard carbu.
 
ja die dragsters zijn sowieso al een geval appart vergeleken met de andere minarelli's. komt doordat ze standaard een snellere cilinder hebben dan aerox enzo dacht ik.
 
ik heb geen minarelli

wat is eigenlijk het verschil tussen minarelli motor en bijv kymco motor??

[This message has been edited by argentino (edited 03 April 2001).]
 
Originally posted by X8R-LeNnY:
ja die dragsters zijn sowieso al een geval appart vergeleken met de andere minarelli's. komt doordat ze standaard een snellere cilinder hebben dan aerox enzo dacht ik.

Hoe kom je daarbij?

Greetz.
 
Originally posted by argentino:
ik heb geen minarelli

wat is eigenlijk het verschil tussen minarelli motor en bijv kymco motor??

[This message has been edited by argentino (edited 03 April 2001).]

Erm, alles ofzo?

De enige overeenkomst is dat het alletwee automaatblokken zijn, verder is alles anders... Wat is dit voor vraag? Zo van: wat is het verschil tussen een Toyota en een Nissan...

Greetz.
 
bij mij scheelde het redelijk wat in trekkracht onderin, op top scheelde het precies nix, met het verschil dat ie net een heel klein beetje meer kracht had. op 50 standaard he
 
Maar zou het volgens jullie uitkunnen als je een Dell`orto 17,5 op je AeroX zet ipv de standaard carburateur?? En kan het kwa prestaties uit met de extra kosten die je eraan hebt (benzine? vile mee volgens eh hoe heet ie toch? en voor de rest alles opnieuw afstellen) Het zal je dus aardig in trekkracht schelen en de top zal weinig veranderen??

Bedankt !! mzzls

------------------
Yamaha AeroX, Samba 50cc uitlaat, 78 sproeier, Race krukas en voor de rest gewichtjes enz wat standaard bij een samba wordt geleverd. enneh een krom stuur heb ik erbij (iemand erin geinteresseerd??)
 
BEN JE BLIND OFZO ?????!!!!!!!!!!!!!!

LEES voor de verandering eens man
frown.gif
frown.gif
frown.gif


Originally posted by Geasto-BlA_bLA:
Maar zou het volgens jullie uitkunnen als je een Dell`orto 17,5 op je AeroX zet ipv de standaard carburateur?? En kan het kwa prestaties uit met de extra kosten die je eraan hebt (benzine? vile mee volgens eh hoe heet ie toch? en voor de rest alles opnieuw afstellen) Het zal je dus aardig in trekkracht schelen en de top zal weinig veranderen??

Bedankt !! mzzls

 
Originally posted by Runner Rules !!:
Neemt et benzineverbruik ook veel toe??, want als het een klein beetje helpt maar je staat dan een x zo vaak bij het benzinestation dan kost het je ook lekker veel kun je beter een andere vario of koppeling nemen.

Een andere vario heb jij niet nodig, en een koppeling scheelt nix in snelheid (logisch, als je ff beredeneert wat zo'n ding doet)...

Greetz.
 
Neemt et benzineverbruik ook veel toe??, want als het een klein beetje helpt maar je staat dan een x zo vaak bij het benzinestation dan kost het je ook lekker veel kun je beter een andere vario of koppeling nemen.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Erm, alles ofzo?

De enige overeenkomst is dat het alletwee automaatblokken zijn, verder is alles anders... Wat is dit voor vraag? Zo van: wat is het verschil tussen een Toyota en een Nissan...

Greetz.



eh....Ik dacht ff iets ander. Meer zoiets in de trant van: wat is het verschil tussen een BMW(M5) en een Trabant(er is er maar 1!!).

wink.gif
 
Back
Top