Wuntke
DDL Tjoening
Hallo,
Ik zal mezelf ff voorstellen, ik ben Stephan Wuntke 18 lente's jong. Studeer aan de HRO Bouwkunde zit in mn 2e jaar inmiddels. Ben sinds een jaartje of 2 actief bezig met scooters, daarvoor liet ik alles doen.
Samen met een vriend (Jaap, @ forum Jaapio) gooien we onze Scooters online.
Deze scooters zullen hopenlijk een aantal keer te bewonderen zijn bij de SBO als daginschrijving of bij de Open/Vrije sprints of andere meetings.
Jaap heeft een Zip SP2000 en voor zijn page moe je ff deze link aanklikken:
Nou mijn scooter is een Aerox die ik in zekere zin al 3 jaar in mijn bezit heb. Het begon met een bijna std roxje voor school etc etc, maar kijk maar hieronder zal alles wel duidelijk worden.
Nou in 2007 kocht ik dus een Aerox, die motorisch zeer goed was, alleen optisch totaal niet.
hij zag ertoen zo uit:
we maakte er een 50cc racer van met 14.9 pk wat zeer leuk was voor naar school en straat
Hij zag ertoen zo uit:
Grafiekje van toen:
Toen overgestapt op een TP Due Plus '04 met alle mikmak erop en eraan, dat was omdat er op konginnedag 2009 een Sprint was op Strijen waar ik bij moest en zou zijn.
Hij stond op Strijen er zow voor:
Toen de dagen ervoor wezen banken bij DDL, de dag ervoor gaf t 18.2 ofzo en die dag daarvoor nog 19.0 dus alsnog een leuk vermogen voor een Gietijzer.
Grafiekje van die 18.2
Toen op Strijen wat runs gemaakt tm dat mn KVS sprong en mijn cilinder was overleden.
Dit was de laatste druppel en ben toen overgstapt op een frame zonder kenteken die al verlicht was, het frame van de [NHO] Terrox.
Van de zomer stond hij er toen dus zo bij:
Kappies erop gezet om te kijken ofdat de stuurinrichting wat was:
-----------------------------------------------------------------------------------
Doelstellingen:
-Lol hebben met opbouwen.
-Mooie degelijke scooter neerzetten.
-22+ Pk gaan halen.
-Toch in zekere zin uniek zijn.
De cilinder wordt dus een Hebo Manston Revolution, hij was al beetje bewerkt door HD maar die had dat niet echt heel erg netjes gedaan. Dennis van DDL Tuning te Klaaswaal gaat nu dus alles Max natunen en bewerken.
Gaat om deze cilinder:
De rest van de set-up blijft ongeveer wat het is op mijn uitlaat, inlaat, krukas en mischien ook mijn ontstekking na dan.
-----------------------------------------------------------------------
Cilinder ligt bij Dennis dus om te worden getuned, ook heb ik een nieuwe inlaat om de kop getikt bij Jermain (JRMN @ forum), het gaat om een JS Inlaat met een MHR 28mm VHST carb.
Plaatje ervan houden jullie tegoed want het plaatje dat ik heb stretched heel de page uit :/
Wat gaat er de komende tijd nog allemaal gebeuren:
-C21/C30 halen.
-Asje (PowerOne p12) halen.
-Inlaat binnen krijgen.
-Cilinder terug krijgen van Dennis en carters er weer heen brengen.
Ook moet ik nog een Sonic velgje vinden, want heb nu een Typhoon velg, alleen die is te zwaar en te lelijk (A) haha.
Cilinder terug gehad van Dennis van DDL Tuning, nu maandag mijn carters weg brengen zodat ze kunnen worden getuned en mn asje erin kan worden gedaan.
Getunde Revolution:
De Poorten etc.:
Overzichtje van al mijn spullen in de vitrine:
Dit was hem tm nu toe ik w88 nogsteeds op mijn inlaat van Jermain helaas, en mijn carters moeten dan maandag weg en mijn Asje moet ook nog binnen komen.
-------------------------------------------------------------------------------------
Nou vandaag ging de bel best wel heel erg vroeg , stond ik daar in mn pjama met een tandenborstel in mn bek
Dat was t pakketje wat ik verw88 van SP, met daarin:
-PowerOne p12 asje
-TP Nardo deksel
dit dus:
Woendag (6 Januari) kwam er ook een pakketje binnen vanuit Zeeland geloof ik. Met daarin de oude pijp van KevinP hier van het forum. Oftewel een C30 Black Edition
Hier in de vitrine met alle meuk erbij:
Nou dat was alles wat er binnen is gekomen, ik w88 nog op:
-JS Wig + 28mm MHR VHST van Jermain (@forum JRMN) zou hij eindelijk morge op de post doen.
Wat er nu gebeurt, mijn blokje ligt bij DDL Tuning om te worden getuned (carters) en mijn asje word ering gezet en cilinder gemonteerd ook maar gelijk.
--------------------------------------------------------------------------------------
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/IMG00249-20100116-1039.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/IMG00250-20100116-1039.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/IMG00253-20100116-1039.jpg[/ir]
-----------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
weer een kleine update van mijn kant, heb mijn PVL Twins Analoog omgewisseld voor een verse Eprom (het nieuwste type). En ik heb wat dingen geblinged etc. Deze week gaat het blokkie eindelijk in mekaar want w88 nog op mijn ontstekking.
De eprom
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3011277.jpg[/ir]
Wat zooi dat ik heb geblinged
Bosch pompje, DDL Uitlaat ophanging en een Alu achterstaafje
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3011270.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3011273.jpg[/ir]
Dat was het voor nu, eind deze week hoop ik een klaar blokkie te hebben en dan gaan we onder mijn frame hangen voor het banken.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo, de afgelopen dagen mijn blokkie helemaal inmekaar gezet bij DDL Tuning samen met Dennis de Lijster. Vertanding erin, ontstekking op tijdstip gezet etc.
Ook had ik mijn frame alweer wat opgebouwd voor het banken etc etc.
Zo staat alles ernu bij na vandaag, ben al beetje aant kijken waar ik mijn temp teller ga plaatsen en hoe ik mijn kvs zooi ga plaatsen etc. Daarna is die klaar geloof ik alle oerige elektra is al aangesloten.
Hier wat plaatjes:
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3061294.jpg[/ir]
Close-upjes van de cilinder etc.
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3061301.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3061302.jpg[/ir]
Tog wel zonde dat er HD staat aan deze kant en DDL aan de andere niks tegenover HD maar DDL heeft het meeste gedaan haha
Maja 15 april gaan we banken dus dan komt zowiesow een update over wat er uit komt aan vermogen etc.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Nou het was de afgelopen dagen wel aardig lekker weer, dus ik heb mijn mouwen ook maar weer eens opgestroopt en ben verder gegaan aan de scooter.
Hij is nu voor 95% af eigenlijk er moeten nog wel wat dingen gebeuren zoals:
-Voorwielas borgen.
-Subje borgen.
-Benzine en water erin.
en nog wat kleine dingen zoals (gaskabel fiksen, achterrem reviseren want die is kapoet) en nog wta kleine dingen.
Voorlopig blijft hij er zo bij staan, mischien dat ik voorkant nog wat lager ga leggen maar zo kan het ook nog wel voorlopig.
Hier de plaatjes van vandaag:
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3221405.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3221398.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3221395.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3221396.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3221397.jpg[/ir]
Dit was het tm nu toe eigenlijk wel, heb me ook ingeschreven voor een daginschrijving op Sluiskil (70A) aangezien ik nog niet zeker weet met wat voor gewicht ik daar komt te staan of met wat voor machine. Dus heb maar voor safe gekozen aangezien in de 70A tog geen gewichtslimiet is. Ff financien regelen en dan is dta ook weer rond. Ook ga ik zgaz Lemelerveld mee rijden dan wel zeker in de 70B.
Ooknog en foto van een L&M kap die ik mischien ga gebruiken en passend ga maken. Moet ik nog even naar kijiken maar hij is aanwezig dus mischien komt ie erwel gewoon op.
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P5250437.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P5250435.jpg[/ir]
-------------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Tijdje geleden dat ik wat in dit topic heb gepost, maar ook ik heb niet stil gezeten.
De scooter staat bij DDL Tuning om netjes afgesteld te worden en om te gaan banken ergens vandaag (Vrijdag) of anders maandag/dinsdag.
Ook heb ik weer een pakketje binnen gehad, dit maal van Jordi Oom. Hij had namenlijk een Keihin met serienummer liggen waar ik wel interesse in had en die heeft hij netjes opgestuurd.
Wat foto's
[IR]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P4221457.jpg[/IR]
het nummer
[IR]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P4221459.jpg[/IR]
Nou ik ben ook aanwezig op Strijen (30 april) en ik heb me ook ingeschreven voor een daginschrijving op SBO evenement in Sluiskil in de 70B klasse!
Wat er nog moet gebeuren de komende dagen:
-Banken
-Borgen afmaken
-Oefenen
-Handschoenen halen
En dat was het wel, mischien dat ik ook nog ff ga wegen, want ik weet niet wat het totaal gewicht is?? Ik schat zelf op 150 oid .... (Scooter +- 80) en ik zelf (+- 70)
Dit was het tm nu toe,
Laat een reactie achter zowel negatief als positief!
Tm de volgende Update.
mvg
Stephan
-----------------------------------------------------------------------
Ik zal mezelf ff voorstellen, ik ben Stephan Wuntke 18 lente's jong. Studeer aan de HRO Bouwkunde zit in mn 2e jaar inmiddels. Ben sinds een jaartje of 2 actief bezig met scooters, daarvoor liet ik alles doen.
Samen met een vriend (Jaap, @ forum Jaapio) gooien we onze Scooters online.
Deze scooters zullen hopenlijk een aantal keer te bewonderen zijn bij de SBO als daginschrijving of bij de Open/Vrije sprints of andere meetings.
Jaap heeft een Zip SP2000 en voor zijn page moe je ff deze link aanklikken:
Nou mijn scooter is een Aerox die ik in zekere zin al 3 jaar in mijn bezit heb. Het begon met een bijna std roxje voor school etc etc, maar kijk maar hieronder zal alles wel duidelijk worden.
Nou in 2007 kocht ik dus een Aerox, die motorisch zeer goed was, alleen optisch totaal niet.
hij zag ertoen zo uit:
we maakte er een 50cc racer van met 14.9 pk wat zeer leuk was voor naar school en straat
Hij zag ertoen zo uit:
Grafiekje van toen:
Toen overgestapt op een TP Due Plus '04 met alle mikmak erop en eraan, dat was omdat er op konginnedag 2009 een Sprint was op Strijen waar ik bij moest en zou zijn.
Hij stond op Strijen er zow voor:
Toen de dagen ervoor wezen banken bij DDL, de dag ervoor gaf t 18.2 ofzo en die dag daarvoor nog 19.0 dus alsnog een leuk vermogen voor een Gietijzer.
Grafiekje van die 18.2
Toen op Strijen wat runs gemaakt tm dat mn KVS sprong en mijn cilinder was overleden.
Dit was de laatste druppel en ben toen overgstapt op een frame zonder kenteken die al verlicht was, het frame van de [NHO] Terrox.
Van de zomer stond hij er toen dus zo bij:
Kappies erop gezet om te kijken ofdat de stuurinrichting wat was:
-----------------------------------------------------------------------------------
Nu begint het "echte" project.
Doelstellingen:
-Lol hebben met opbouwen.
-Mooie degelijke scooter neerzetten.
-22+ Pk gaan halen.
-Toch in zekere zin uniek zijn.
De cilinder wordt dus een Hebo Manston Revolution, hij was al beetje bewerkt door HD maar die had dat niet echt heel erg netjes gedaan. Dennis van DDL Tuning te Klaaswaal gaat nu dus alles Max natunen en bewerken.
Gaat om deze cilinder:
De rest van de set-up blijft ongeveer wat het is op mijn uitlaat, inlaat, krukas en mischien ook mijn ontstekking na dan.
-----------------------------------------------------------------------
Update 25 December
Cilinder ligt bij Dennis dus om te worden getuned, ook heb ik een nieuwe inlaat om de kop getikt bij Jermain (JRMN @ forum), het gaat om een JS Inlaat met een MHR 28mm VHST carb.
Plaatje ervan houden jullie tegoed want het plaatje dat ik heb stretched heel de page uit :/
Wat gaat er de komende tijd nog allemaal gebeuren:
-C21/C30 halen.
-Asje (PowerOne p12) halen.
-Inlaat binnen krijgen.
-Cilinder terug krijgen van Dennis en carters er weer heen brengen.
Ook moet ik nog een Sonic velgje vinden, want heb nu een Typhoon velg, alleen die is te zwaar en te lelijk (A) haha.
-----------------------------------------------------------------------Update Donderdag 31 December
Cilinder terug gehad van Dennis van DDL Tuning, nu maandag mijn carters weg brengen zodat ze kunnen worden getuned en mn asje erin kan worden gedaan.
Getunde Revolution:
De Poorten etc.:
Overzichtje van al mijn spullen in de vitrine:
Dit was hem tm nu toe ik w88 nogsteeds op mijn inlaat van Jermain helaas, en mijn carters moeten dan maandag weg
-------------------------------------------------------------------------------------
Update 8 Januari
Nou vandaag ging de bel best wel heel erg vroeg
Dat was t pakketje wat ik verw88 van SP, met daarin:
-PowerOne p12 asje
-TP Nardo deksel
dit dus:
Woendag (6 Januari) kwam er ook een pakketje binnen vanuit Zeeland geloof ik. Met daarin de oude pijp van KevinP hier van het forum. Oftewel een C30 Black Edition
Hier in de vitrine met alle meuk erbij:
Nou dat was alles wat er binnen is gekomen, ik w88 nog op:
-JS Wig + 28mm MHR VHST van Jermain (@forum JRMN) zou hij eindelijk morge op de post doen.
Wat er nu gebeurt, mijn blokje ligt bij DDL Tuning om te worden getuned (carters) en mijn asje word ering gezet en cilinder gemonteerd ook maar gelijk.
--------------------------------------------------------------------------------------
Update 17 Januari
Hallo,
er is inmiddels al redelijk wat gebeurd, maar foto's zeggen meer dan 1000 woorden. Dus kijk en geniet (hoop ik O-))
Nou heb mijn inlaatje opgehaald bij Jermain, het JS wigje is nog geheels std, dus dat wordt nog allemaal bewerkt door DDL.
Ook gisteren mijn blokje bij DDL opgehaald, Dennis heeft puik werk geleverd al zeg ik het zelf. de foto's van mijn carter zijn niet duidelijk vanwege mobieletelefoon kwaliteit.
De foto's dan:
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/IMG00249-20100116-1039.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/IMG00250-20100116-1039.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/IMG00253-20100116-1039.jpg[/ir]
Dan de cilinder erop gezet, squish staat op 0.5 overigens.
Cilinder met de inlaat erop, vertanding eruit, moet alleen 13/44 halen dan....
Cilinder met de inlaat erop, vertanding eruit, moet alleen 13/44 halen dan....
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P1171233.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P1171234.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P1171235.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P1171236.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P1171234.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P1171235.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P1171236.jpg[/ir]
en dan iets exclusiefs van DDL tuning :love:
een DDL Uitlaatophanging, het is gewoon een gimmick, is niet bedoeld als lichter zijnde dan ori oid.
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P1171237.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P1171237.jpg[/ir]
en als laatste de vitrine met alle zooi erin :O moet nodig alle zooi gaan ordenen en verkoop zetten want is beetje busy.
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P1171238.jpg[/ir]-----------------------------------------------------------------------------------
Update 14-02-10
Hallo,
Tijdje niks laten horen, maar we hebben net echt helemaal stil gezeten. Ik heb mijn laatste motorische onderdeel binnen gehad + wat zooi dat ik nodig heb. De plaatjes dan maar.
Beginnend met het blokkie.
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141239.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141239.jpg[/ir]
Toen kwam er een Tellertje binne, een stage6 tempteller die op accu werkt.
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141241.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141241.jpg[/ir]
En hij doet het nog ook
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141242.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141242.jpg[/ir]
Verder heb ik een origineel subje binnen gehad, deze ziet ernog vrij strak uit .
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141245.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141245.jpg[/ir]
Ook een bosch pompje gehaald, deze ziet erniet denderend uit maar het metaal ga ik nog polijsten
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141243.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141243.jpg[/ir]
Toen nog een pakje binnen gehad waar dit uitkwam
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141246.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141248.jpg[/ir]
13/44 vertanding gloedjenieuw
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141246.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141248.jpg[/ir]
13/44 vertanding gloedjenieuw
Ff mn zooi dat nog word geperst (primair: 13-44 en secundair: std) as donderdag denk en dan ga ik alles in mijn blok plaatsen (poulies, koppeling en ontstekking, vertanding + deksel, olie erin, inlaat goed zetten alvast en dat was het wel.)
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141249.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P2141249.jpg[/ir]
Ook ben ik nu bezig om mijn frame, velgen, voorvorkpoten en nog wat dingen verf vrij te maken zodat het over een tijdje kan worden gecoat, alleen die kut kou in de garage is niet echt fijn :| ben toe aan de zomer!!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Update 01-03-10
Hallo,
weer een kleine update van mijn kant, heb mijn PVL Twins Analoog omgewisseld voor een verse Eprom (het nieuwste type). En ik heb wat dingen geblinged etc. Deze week gaat het blokkie eindelijk in mekaar want w88 nog op mijn ontstekking.
De eprom
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3011277.jpg[/ir]
Wat zooi dat ik heb geblinged
Bosch pompje, DDL Uitlaat ophanging en een Alu achterstaafje
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3011270.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3011273.jpg[/ir]
Dat was het voor nu, eind deze week hoop ik een klaar blokkie te hebben en dan gaan we onder mijn frame hangen voor het banken.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update Zaterdag 06-03-10
Hallo, de afgelopen dagen mijn blokkie helemaal inmekaar gezet bij DDL Tuning samen met Dennis de Lijster. Vertanding erin, ontstekking op tijdstip gezet etc.
Ook had ik mijn frame alweer wat opgebouwd voor het banken etc etc.
Zo staat alles ernu bij na vandaag, ben al beetje aant kijken waar ik mijn temp teller ga plaatsen en hoe ik mijn kvs zooi ga plaatsen etc. Daarna is die klaar geloof ik alle oerige elektra is al aangesloten.
Hier wat plaatjes:
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3061294.jpg[/ir]
Close-upjes van de cilinder etc.
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3061301.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3061302.jpg[/ir]
Tog wel zonde dat er HD staat aan deze kant en DDL aan de andere
Maja 15 april gaan we banken dus dan komt zowiesow een update over wat er uit komt aan vermogen etc.
---------------------------------------------------------------------------------------------
22-03-2010
Nou het was de afgelopen dagen wel aardig lekker weer, dus ik heb mijn mouwen ook maar weer eens opgestroopt en ben verder gegaan aan de scooter.
Hij is nu voor 95% af eigenlijk er moeten nog wel wat dingen gebeuren zoals:
-Voorwielas borgen.
-Subje borgen.
-Benzine en water erin.
en nog wat kleine dingen zoals (gaskabel fiksen, achterrem reviseren want die is kapoet) en nog wta kleine dingen.
Voorlopig blijft hij er zo bij staan, mischien dat ik voorkant nog wat lager ga leggen maar zo kan het ook nog wel voorlopig.
Hier de plaatjes van vandaag:
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3221405.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3221398.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3221395.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3221396.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P3221397.jpg[/ir]
Dit was het tm nu toe eigenlijk wel, heb me ook ingeschreven voor een daginschrijving op Sluiskil (70A) aangezien ik nog niet zeker weet met wat voor gewicht ik daar komt te staan of met wat voor machine. Dus heb maar voor safe gekozen aangezien in de 70A tog geen gewichtslimiet is. Ff financien regelen en dan is dta ook weer rond. Ook ga ik zgaz Lemelerveld mee rijden dan wel zeker in de 70B.
Ooknog en foto van een L&M kap die ik mischien ga gebruiken en passend ga maken. Moet ik nog even naar kijiken maar hij is aanwezig dus mischien komt ie erwel gewoon op.
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P5250437.jpg[/ir]
[ir]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P5250435.jpg[/ir]
-------------------------------------------------------------------------------------
Update 23-04-2010
Hallo,
Tijdje geleden dat ik wat in dit topic heb gepost, maar ook ik heb niet stil gezeten.
De scooter staat bij DDL Tuning om netjes afgesteld te worden en om te gaan banken ergens vandaag (Vrijdag) of anders maandag/dinsdag.
Ook heb ik weer een pakketje binnen gehad, dit maal van Jordi Oom. Hij had namenlijk een Keihin met serienummer liggen waar ik wel interesse in had en die heeft hij netjes opgestuurd.
Wat foto's
[IR]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P4221457.jpg[/IR]
het nummer
[IR]http://i665.photobucket.com/albums/vv19/Wuntke/P4221459.jpg[/IR]
Nou ik ben ook aanwezig op Strijen (30 april) en ik heb me ook ingeschreven voor een daginschrijving op SBO evenement in Sluiskil in de 70B klasse!
Wat er nog moet gebeuren de komende dagen:
-Banken
-Borgen afmaken
-Oefenen
-Handschoenen halen
En dat was het wel, mischien dat ik ook nog ff ga wegen, want ik weet niet wat het totaal gewicht is?? Ik schat zelf op 150 oid .... (Scooter +- 80) en ik zelf (+- 70)
Dit was het tm nu toe,
Laat een reactie achter zowel negatief als positief!
Tm de volgende Update.
mvg
Stephan
-----------------------------------------------------------------------
Sponsors:
DDL Tuning te Klaaswaal
DDL Tuning te Klaaswaal
Last edited: