Effe een klein verhaaltje:
Ik heb vorig jaar een aerox gevonden die ik voor een klein prijsje heb kunne kopen.
Dan kon ik van een vriend een volledige motorblok kopen.
Met een degelijke setup. De voorbereiding van de motorblok heb ik dus helaas niet.
Maar die gaat binnen kort toch uit elkaar voor nieuwe krukas lagers dus daar komen binnen kort foto's van.Dus dacht ik waarom geen sprint brommer van maken. Ik heb er toen niet veel aangedaan omdat al in elkaar stak.
toen horde ik dat er een meeting was in lint en besloot er aan mee te doen.
Mijn setup is:
*cilinder: hebo manston 2
*uitlaat: hebo racing 2
*krukas: malossi RHQ pen 12
*koppeling: malossi delta clutch
*carbo delorto21mm
*spruitstuk: hebo
*ontsteking: PVL digital
*vario: malossi
*membraan: VL14
dit zijn foto's van mijn eerste meeting in Lint
ik had toen 15.9 pk
toen besloot ik van mij setup te vrzwaren door
setup
*achterpoellies: MHR 128mm
*carbu: keihin 28mm
*vertanding: malossi 13/44
+cilinder bij VRC laten tunen
+hebo toeren teler
+sport stuur
+voledige tnt kappen
toen kreeg ik problemen met mijn voor vork en dergelijke dingens
dus heb ik in november een andere aerox gekocht
dit waren de prestatie van dees van december 2004
toen horde ik dat er een meeting was in de Limburg.dus besloot ik weer mee te doen
een paar foto's:
mijn eerste meeting in Limburg
Hier had ik ook het record gehaalt.en heb een paar hebo handschoenen gewonen.
mijn prestaties waren toch niet zo goed. ik had maar 17.5pk's
Dus was ik niet te vreden en heb hem weer bij VRC binnen gedaan en heb een
onvoorstelbaar prestatie neer gelegt( het recoprd dus bij VRC)
mijn volgen de planen zijn een paar test banken doen bij koopman en twins
met robo5 en VRC-ROX