This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

//Hebo Manston Beta Ark

en pks die er dan uitrollen zijn gelijk aan "scootertestbank" pk's?

want stel je zet op een scooter bank 18 neer, en op zon motorbank maar 12 ofzo door die zware rol kan je hem ook niet echt lekker afstellen lijkt me?


OFFTOPIC:

Een bank dient ook om af te stellen, niet pk's met andere banken te vergelijken. Je zet je scooter op de testbank en dan doe je aanpassingen en dan test je op dezelfde testbank wat het oplevert, daar dient een testbank voor. De motorbank waar ik op ga Tovami 400 levert van vermogen ongeveer 0-1 pk minder.

voor de rest stuur je maar pm.


Ontopic:

Achtervelg is echt netjes gepolijst, nu je blok nog he
 
Erg leuke kleur op die kappen!
Zoals Youri Zoon zegt, andere uitlaat proberen?
Ik heb hier evt nog een gepolijste Yasuni C20 liggen met black demper.
Ga zo door!

R
 

Erg leuke kleur op die kappen!
Zoals Youri Zoon zegt, andere uitlaat proberen?
Ik heb hier evt nog een gepolijste Yasuni C20 liggen met black demper.
Ga zo door!

R



ja eigenlijk een C20 denk ik dat zal wel het beste lopen op een std manston
maar die C16 is meer om slijtage van de cilinder te verminderen doordat die wat ingehouden wordt. heeft al 200+ km gedraait en zuiger(+veren) zijn nog als nieuw


ok das duidelijk dat testbank verhaal

en me broer neemt vandaag als het goed is een buis meer zodat ik me wiel eraf kan halen
 
DN072: ja idd man echt geen beweging in te krijgen alleen met de ratel.. hoe hard ik het ook deed

Huey D: thx :W
 
blok is nu gepolijst

geschuurd met 80/400/1200/2000
zowat nergens krasjes meer (alleen nog in die kut hoekies waar je kut bij komt:|)


zo was t eerst

en zo nu








ben er wel tevreden over :W
morgen fotos bij daglicht mn camera spaced hem in het donker en met flits zie je alleen maar 1 grote lichtflits

morgen middag ook weer scooter in elkaar zetten denk ik

grtz
 
Last edited: