HD tv's/technologie

Dacht...ga er maar niet op in :+

Maar das in mijn branche ook zo in ieder geval. (auto's)

Plus dat internetshops gewoon hetzelfde kunnen geven aan voorwaarden etc etc, met een lagere prijs. Het zal mij dan ook echt niet verbazen dat er 1 of ander figuur een manier gaat verzinnen om auto's online te verkopen.
 
Majah, je bent gewoon lomp als je iets in de winkel haalt voor 500e meer, terwijl je het ook online kunt bestellen, ze komen het nog brengen ook, en je krijgt ook je garantie, je hebt alleen geen service, fuck service, k wil me tv. en geen mooie verkoop praatjes.

Wil je als winkel zijnde meer tv's verkopen, hanteer dan eens normale prijzen, ipv 300/500e duurder te zijn dan i-net shops:) zo is het hier iig

Nofi naar iemand hoor :*
 
Ik ga er niet teveel op in, echter het probleem is dat sommige van de internet shops buitenlandse producten leveren waarmee je in nl geen recht hebt op garantie, al claimen ze van wel. Is met de PSP's destijds heel erg fout gegaan. Slechts weinigen weten dat alleen de PSP1004 serie in de nederlandse garantie valt en dat de PSP1001 japans, PSP1002 Aziatisch en dat de PSP1003 van amerikaanse markt is...

Anyway, koop lekker goedkoop, zal mij een zorg wezen. Zolang je bij maar niet komt huilen als er achteraf toch geen garantie op blijkt te zitten... :)
 
Ik ga er niet teveel op in, echter het probleem is dat sommige van de internet shops buitenlandse producten leveren waarmee je in nl geen recht hebt op garantie, al claimen ze van wel. Is met de PSP's destijds heel erg fout gegaan. Slechts weinigen weten dat alleen de PSP1004 serie in de nederlandse garantie valt en dat de PSP1001 japans, PSP1002 Aziatisch en dat de PSP1003 van amerikaanse markt is...

Anyway, koop lekker goedkoop, zal mij een zorg wezen. Zolang je bij maar niet komt huilen als er achteraf toch geen garantie op blijkt te zitten... :)

Besteld bij officiele Samsung / LG dealer :) Plasmadiscounter.nl
Ken je miss wel...

Maar het scheeld gewoon erorm vergeleken met de winkel. Tv kost daar 564,-...Mediamarkt 689,- "Ik ben toch niet gek".....Nee idd....laat het mooi staan :D
 
Tv eindelijk binnen :) Mooi ding!

Heb alleen probleem met paar zenders. Signaal is niet sterk genoeg, dus het beeld is niet helemaal lekker. Nou loopt mijn kabel vanaf de eerste verdieping naar zolder vanaf een signaal versterker. Maar ik denk dat de kabel toch nog te lang is om op alle Mhz een goed signaal te geven.

Iemand die weet hoe dit op te lossen???
 
Ik had deze week een Samsung 32 inch gekocht voor in me slaapkamer :) Best een vet ding ! Vind ik zelf :*

le32s71_l2.jpg
 
Ik heb die ook, en nu dat me digitaal kasje werkt heb ik echt top beeld.
Ben er erg blij mee 8)

2 week Digitaal Extra, denk dat ik dat ook maar aan hou.
 
LG is prijs/kwaliteit wel aardig spul. Maar helemaal top zal het niet zijn denk ik.

Wij hebben een zelfde soort beneden hangen (wel iets groter). Ik vind het prima kijken, maar weinig vergelijkingsmateriaal verder (hiervoor ook 2x LG gehad)
 
Aangezien ik er weinig verstand van heb....

http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=el6l16&showTechData=true

Is dat wat? Qua prijs wel ergggg aantrekkelijk namelijk. Zal voornamelijk voor dvd en 360 gebruikt worden.

Voor dvd en 360 zal deze inderdaad uitstekend kunnen voldoen, alleen vind ik persoonlijk het design om te huilen :D
Geef mij maar een Glanzend Zwarte.

Ps die nieuwe Sharp, heb je die al gezien?

Edit:
[ir]http://shop.mikro.nl/catalog/images/artikel/017883.jpg[/ir]
Alleen jammer dat het 37 inch is ipv 32 inch :)
LC37XD1E Sharp
 
Last edited:
Heb je misschien nog wat meer opties voor mij in de prijsrange 600/700ongeveer? De tv moet wel zwart zijn.

Die Sharp is een beetje prijzig hé. :)

Zitten er nadelen aan die LG tv bij normaal gebruik naast dvd & 360?
 
Je kan beter kijken voor een tv met hogere contrast ratio als je X360 games erop gaat spellen.

Heb nu zelf deze voor 775 gehaald en ben erggggg tevreden

Samsung le26r71
samsung-le26r71.jpg
 
Back
Top