This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hattrick

volgens mij is je temageest ook erg belangrijk, want 1ste 2 wedstrijden won ik, en speelde als: wedstrijd van het seizoen. Hierdoor daalde mijn teamgeest, en wordt ik al 2 x weg gespeeld. Duzz Ga nu maar alles op : speel het rustig spelen in de hoop dat mijn resultaten in de toeklomst verbeteren als ik mijn teamgeest weer normaal heb.

wat ik wel vreemd vind is dat ik de 1ste 2 wedstrijden bijna op alle posities waardeloos speelde en wel won terwijl ik erna op meeste posities redelijk of matig speelde en ineens alles verloor :S.

Majah zondag nieuwe kansen nieuwe prijzen .
 

Links boven staat je bent nu in Nederland daar kan je naar alle landen toe gaan en dan naar het land waar tegen je wilt en dan kijk je ergens in een competitie en dan daag je hem uit .....
 
Vanavond een oefenwedstrijd tegen KEST.
Ik zag dat 2 members hier @ forum dat als avatar hebben (Elvis en Melandri Rulez)

dus zal wel 1 van die 2 zijn
 
1-0 verloren...

Koop je een Braziliaan, gaat ie schwalbes maken waardoor ie 2 keer geel krijgt :|

Volgende oefenwedstrijd maar weer eens m'n sterkste elftal opstellen ipv de reserves
 
Originally posted by NastroAzzuro
Ow dat was jij? Naja, het was wel 0-1 bij rust voor mij

ja....mja op het eind was ik zeer sterk ....nog een paar potjes en dan is ruud toch echt aan de beurt 8) .
 
Originally posted by bissie
heb een saaie 0-0 gespeeld tegen scootasch, volgende x zet ik meer dan 1 basisspeler int veld .

ai ai ai... Ik domineerde maar het bleef op een 0-0 hangen

Beetje jammer van zo weinig fans ik ga volgende week tegen een club uit het buiteland spelen ff kijken tegen welke!!






fc WIJNANDS - VV de Weide 0 - 0





Datum: 2002-11-13 17.30
MatchID: 3566675
Stadion: Flevo Dome
Publiek:

Steven Prins van WIJNANDS kreeg een tweede gele kaart in de 2 minuut voor onsportief gedrag. 6 minuten zijn er gespeeld en Kevin de Beer verlaat het veld door zijn knieblessure. Invaller is Steven Tielens. De scheidsrechter toonde WIJNANDSs Dominique Brokaar de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. Na een mooie beweging in het midden van Willem Hetterscheidt in de 23 minuut kwam hij voor de keeper te staan. Het resulterende schot ging echter net naast Jeroen Ulucay van Weide kreeg een tweede gele kaart in de 23 minuut voor onsportief gedrag. De ruststand is 0 - 0. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door WIJNANDS, met een indrukwekkende 78 procent balbezit.

De scheidsrechter toonde WIJNANDSs Steven Tielens de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. WIJNANDS waren dichtbij om zichzelf op voorsprong te zetten in de 73 minuut toen Jarno Esvelt doorkwam, maar door een gebrek aan concentratie schoot hij over de bal heen. In de 80e minuut van de wedstrijd liep WIJNANDS´s Steven Prins een beetje mank over het veld, na die slechte tackle, maar hij kon verder spelen. WIJNANDSs Hein Bakker kreeg een gele kaart na een nare overtreding. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door WIJNANDS, met een indrukwekkende 77 procent balbezit.
 
Ik ben trouwens nog steeds on geslagen


dat kan 2 dingen betekenen..

1 Ik ben goed 8P
2 ik heb beginners geluk

zelf denk ik optie 1... maar dat zullen we zondag en woensdag zien
 
Originally posted by Aeroxruud
Vanavond een oefenwedstrijd tegen KEST.
Ik zag dat 2 members hier @ forum dat als avatar hebben (Elvis en Melandri Rulez)

dus zal wel 1 van die 2 zijn


it was me 8)

1-0 gewonnen...

het was eitje :z
 
k heb me ook maar ff aangemeld, aangezien k ook wel voetbal gek ben, teamnaam --->KEST 2, jullie zullen t KEST team gaan vrezen 8P
 
Originally posted by ScootAsch
Ik ben trouwens nog steeds on geslagen


dat kan 2 dingen betekenen..

1 Ik ben goed 8P
2 ik heb beginners geluk

zelf denk ik optie 1... maar dat zullen we zondag en woensdag zien

Volgende week woensdag tegen mij he
}) , k was ook 4 wedstrijden achter elkaar ongeslagen, tot afgelopen zondag....maarja vriendschappelijk ben ik nog ongeslagen
 
Ik denk dat het publiek wel ontevrede is na woensdag , een 0-0 is natuurlijk geen publiekstrekker. Maarjah ik zit in degradatienoood en ben de punten in de competitie harder nodig.

Hopen dat ik zondag eindelijk weer eens punten verdien, 2 x op rij verloren in de competitie. Duzz me zelfvertrouwen is niet optimaal. Mjah ik speel denk ik ook een stuk hoger als jullie .