Hattrick.org

Casper

Mwooaapp
Ff vooraf, dit is een voetbal manager. Maar het heeft eigenlijk helemaal niks met voetbal te maken dus ook tegenstanders van voetbal kunnen dit leuk vinden :)

Ok, ik ben dus al een maandje bezig met dit "spel"
Het gaat dus als volgt. Je kan je aanmelden en dan krijg je na 5dgn een team toegewezen. Dit team bestaat uit allemaal fictieve spelers. Het heeft dus niks met het echte voetbal te maken.

Als je je team hebt, begin je met een dik brak team. Meestal 7de Divisie numero laatste ofzo...
Daarna moet je gaan proberen door het tactisch zo goed mogelijk te spelen hogerop te komen.
Het mooie van het spel is dat het echt honderden factoren heeft die invloed hebben op je spel.
Zo heb je Teamspirit, Stemming van je sponsoren en van je fans. Allerlei persoonlijke eigenschappen van je spelers (oneerlijk, kalm, opvliegend etc etc.) Het actuele weer speelt mee met je prestaties. De training intensiteit, type training etc etc.
Er is ook een hele transfermarkt met spelers die onderling worden aangeboden....

Ik speel het nu ongeveer een maand en ik vind het echt vet. Er zijn over de gehele dag verspreidt +/- 10.000 mensen online op elke moment.

Dus meld je allemaal aan, dan organiseren we een paar sf.net duels :)

p.s. Het ligt een beetje aan de wachtlijst, maar het duurt tussen de 3 en 7 dgn voordat je een team hebt...
 
Advertisement - register to remove this

Er zijn op dit moment 3244 wachtenden op de wachtlijst voor jouw divisie. Gisteren kregen 86 gebruikers een team in jouw divisie, de laatste had een team aangevraagd op 2003-09-26 20:23:00.
 
is al een topic over geweest :)

Sinds dat topic heb ik me geregged en sindsdien weinig meer aan gedaan, alleen af en toe als ik een mailtje krijg of ik mijn team wil behouden ga ik ff kijken :P

Ben sindsdien 1 keer gepromoveerd en sta nu op het punt van degradatie :P

Mensen die me willen uitdagen: Lens Den Haag :)
 
Mjah heb me toen ook aangemeld bij het oude/vorige topic maar sindsdien gaat ut niet zo goed. :p Ben nu zo goed als failliet, as zondag moeten mijn schulden lager zijn dan 5 ton. :rolleyes:
 
Dat vorige topic van ongeveer een jaar terug was van mij :P Ik heb het verder ook verwaarloosd en ben dat team dus ook kwijt... Wel leuk om weer ff te gaan beginnen, eens kijken hoe lang ik het volhoud :rolleyes:
 
ook ik heb me naar aanleiding van dat vorige topic aangemeld, maar ben al een hele tijd niet meer lid.

Een paar weken gedaan en daarna niet weer...

Geef mij maar de F1 manager :)
 
ik doe al meer als een jaar mee ( sinds oude topic) en ben nog nooit gepromoveerd of gedegradseerd. daag me maar uit : vvdeweide. Ik versla jullie toch ;)
 
Eindelijk weer mensen die het gaan doen :D

Ik doe vanaf 17 oktober vorig jaar mee.. dus een jaar en een week geleden begon ik eraan :)

Naam waaronder ik speel: Ruudt
Team: Hellmond Terror Corps
TeamID: 69047
Serie: V.114 (komend seizoen weer, want de laatste wedstrijd heeft geen betekenis meer)

Ook ik speel al vanaf het begin in V.114.
1e seizoen werd ik 5e, toen won ik m'n degradatie/promotie wedstrijd.
2e seizoen werd ik 2e.. dan hoef je geen de/pro wedstrijd.
3e seizoen werd ik 3e.. ook geen de/pro wedstrijd.
4e seizoen kan ik nog 2e,3e,4e worden (bij alledrie hoef je geen de/pro wedstrijd)
Oja, in de cup presteer ik nog niet zoveel maar dat komt wel :P

Ik heb deze week al een oefenmatch dus als je tegen me wilt spelen moet je me volgende week donderdag maar uitdagen :P
 
Originally posted by Wouter V.
Casper kom vriendschappelijk tegen me spelen dan woensdag, ik speel wel thuis ;) daag me maar uit. id = 207987

Ik speel dan helaas al een wedstrijd in Zweden :)
Volgende week? (143216)
Ik zal er aan denken...
 
ja, er is een dikke wachtlijst sindskort 3000+
Toen ik me een maand geleden aanmeldde waren dat er 200. Komt denk ik omdat het voetbalseizoen weer echt begonnen is ofzo.....
 
Sja toen ik me vorig jaar wilde aanmelden moest ik 4 dagen wachten op een team. Ik keek ff hoe lang ik nu ongeveer moet wachten: plusminus 3700 wachtenden, zo'n 70 nieuwe teams per dag = zo'n 52 dagen 8P
 
Back
Top