handleiding hpi

diddl

Well-Known Member
titel zegt het
heb hpi op de kop getikt en weet niet juist hoe het ineen moet nog moet afgesteld worden
dus handleiding zou handeg zijn
 
Advertisement - register to remove this

jup

verkoper zij dat het merkpunt in het midden moest komen
internet hpi handleiding zegt dat het het heel rechts moet komen
probleem is eigenlijk dat ik het merkpunt niet weet van de vaste plaat .
ben eeel noob op dit gebied
dus alle info is welkom om men scoot terug aan de praat te krijgen
alvats bedankt
 
Rechtsdraaiende rotor

1. Zer de cilinder op 3 á 5 mm voor zijn dood punt.
2. Monteer de rotor en de stator op die wijze beide merktekens (2de grote streepje van links) overeenkomen, maar zet de grondplaat nog niet vast.
3. Zorg dat en de cilinder goed staat en de merktekens overeenkomen. Stel eventueel bij door de grondplaat te verdraaien.
4. Schroef de grondplaat stevig vast.

Voor de juiste voorontsteking zal je ff mee moeten spelen tussen de 3 en 5 mm. Op de rotor zelf zul je 2 merktekens zien. 1 met een streepje in een cirkeltje en 1 met een streepje in een cirkel met 2 rondjes ernaast. Deze tweede merkteken moet je overeen laten komen met het 2de grote streepje van links.

Als het nog niet wil lukken pm me dan even. Leg ik het je wel uitgebreid uit. Desnoods leg ik m op de scanner en stuur m naar je toe per mail.

Greetz,
 
2005
zit ik juist met een kabel van de cdi zwart wit
extra massa een bobijn niet ?
sorry eerste rotor

Die zwart witte kabel uit je cdi hoef je om hem te starten nergens aan vanst te maken gewoon los laten hangen. Zodra deze je frame aanraakt. zal die afslaan. Hier moet dus je killswich op aan gesloten worden.

Extra massa kabeltje van je stator/blok naar je bobine is nooit slecht.

Dat oranje kabeltje(bobijn) uit je cdi moet je ff monteren op je bobine(spreekt voor zich, past hier perfect op.
 
Back
Top