H4 led vervangen. (Foto)

Gaat niet passen. H4 heeft 3 pinnen aan de onderkant zoals je al wel weet. H6 heeft geen pinnen, die draai je er in. Aan de onderkant zitten 2 kleine stukken tin of wat t ook mag zijn voor de plus en min. De 2 uitsteeksels op de zijkant zijn enkel als borging voor de lamp.

Je kan dus helaas geen H6 in je unit doen.20200128_193853.jpg
 
Zie hieronder de fotos van het beeld.

Heb maar weinig H4 led lampen kunnen vinden trouwens. Hebben overigens bijna allemaal n laag wattage dus niet veel licht. Wordt denk ik even goed zoeken voor je.
 

Attachments

  • 20200128_200240.jpg
    20200128_200240.jpg
    150.7 KB · Views: 11
  • 20200128_200246.jpg
    20200128_200246.jpg
    115.9 KB · Views: 11
Zie hieronder de fotos van het beeld.

Heb maar weinig H4 led lampen kunnen vinden trouwens. Hebben overigens bijna allemaal n laag wattage dus niet veel licht. Wordt denk ik even goed zoeken voor je.

Bedankt voor de uitleg. Ik ga goed zoeken voor een geschikte led lamp en dan hoop ik dat t beter word en anders hou ik t gewoon bij de halogeen lamp.
heel erg bedankt.
 
Dan gaat de boel kapot.
Het afgenomen vermogen van de stator wordt dan 2,85 maal groter.
MAW de lichtspoel wordt overbelast en wordt heet en de spanning zakt in elkaar.
Hierdoor krijgt ook je choke niet meer genoeg stroom en de spanningsregelaar vindt dit ook niet leuk, om maar te zwijgen over de bedrading en de schakelaar(s) van je verlichting
 
Ik heb gelukkig meerdere lampjes gevonden die geschikt dus onder de 36 watt zijn waaronder een van 30 wat.

Nu heb ik er ook een gevonden van 12 volt maar daar staat geen wattage bij.

Is er dan een mogelijkheid om erachter to komen hoeveel watt dit lampje verbruikt?
Dus zodat ik erachter kom of deze evengoed in mijn scooter past.
 
Dit kun je doen door het lampje op een accu aan te sluiten en de stroom door het lampje te meten.

De spanning van de accu maal de stroom door het lampje is je wattage.
 
Back
Top