Michapicha
Remmen Is Angst
Beste,
Na het volledig reviseren/opbouwen van het gy6 10 inch blok van mijn vriendin blijft de krukaskeerring achter de vario lekken.
Alles in het blok op de vertanding na (9,325 ratio ligt in de kast) is er nieuw ingegaan.
Na het herbouwen begon de keerring aan variozijde te lekken, nieuwe keerring ingezet, half uur tot 1 uur niet lekken. Daarna was het probleem weer terug. 4 keerringen geprobeerd, waarvan 2 Naraku keerringen en 2 groene OEM ringen.
Iemand enig idee waar dit door kan komen? Lekt niet veel, maar toch na elke keer wegzetten 5/6 druppels onder de achterkant van het carter. (Olie loopt achter de carterkap tot het laagste punt en drupt er dan uit.)
Heeft nooit teveel of te weinig olie ingezeten of dergelijke. Keerringen niet verkeerd geïnstalleerd.
Zou het dan toch de nieuwe RMS krukas zijn waarvan misschien de diameter van de as een fractie te klein is ofiets?
Laat alle mogelijke oorzaken maar weten, meeste heb ik al gehad. Maar beter iets dan niets.
Gr.
Na het volledig reviseren/opbouwen van het gy6 10 inch blok van mijn vriendin blijft de krukaskeerring achter de vario lekken.
Alles in het blok op de vertanding na (9,325 ratio ligt in de kast) is er nieuw ingegaan.
Na het herbouwen begon de keerring aan variozijde te lekken, nieuwe keerring ingezet, half uur tot 1 uur niet lekken. Daarna was het probleem weer terug. 4 keerringen geprobeerd, waarvan 2 Naraku keerringen en 2 groene OEM ringen.
Iemand enig idee waar dit door kan komen? Lekt niet veel, maar toch na elke keer wegzetten 5/6 druppels onder de achterkant van het carter. (Olie loopt achter de carterkap tot het laagste punt en drupt er dan uit.)
Heeft nooit teveel of te weinig olie ingezeten of dergelijke. Keerringen niet verkeerd geïnstalleerd.
Zou het dan toch de nieuwe RMS krukas zijn waarvan misschien de diameter van de as een fractie te klein is ofiets?
Laat alle mogelijke oorzaken maar weten, meeste heb ik al gehad. Maar beter iets dan niets.
Gr.