Gy6 blijft niet aan na het starten maar wel als ik ga bij geef

IsaacWess

New Member
Ik heb zelf een chinese 4t retro scooter, loopt nog goed en rijd ook goed. er staat 18.5 duizend op de teller maar als ik hem start dan wilt hij niet blijven lopen tenzij ik een beetje gas bij geef. Ik dacht eerst aan het stellen van mijn schoef op mijn carbarateur maar dat had vervolgend geen effect. de carbarateur is tevens ook nog vij nieuwe en staat ongeveer 40 km op.

is het ergens een fout met de carabateur of moet ik bijv mijn kleppen opnieuw stellen?

mvg
 
Advertisement - register to remove this

Vergelijk de stationairsproeier van de nieuwe carburateur eens met de stationairsproeier van de oude carb.
Klepspeling al eens gecontroleerd?
 
Indien de carb recentelijk is vervangen, is het inlaattraject dicht? Dus geen valse lucht, isolator en afsluitringetjes allemaal op de goede plek?
Groet,
 
Indien de carb recentelijk is vervangen, is het inlaattraject dicht? Dus geen valse lucht, isolator en afsluitringetjes allemaal op de goede plek?
Groet,
dit heb ik allemaal gechecked toen ik hem heb gemonteerd, zal het vanmiddag nog eens doen
Post automatically merged:

Vergelijk de stationairsproeier van de nieuwe carburateur eens met de stationairsproeier van de oude carb.
Klepspeling al eens gecontroleerd?
Klepseling ben ik nog niet bij langs gegaan, sproeiers ga ik ook nog even goed bekijken. Dankjewel voor de tips
 
Back
Top