Gy6 slappere trekveren

Maloot38

New Member
Heb een vraag over trekveren van mijn scooter. Heb een Chinese gy6 scooter met wat upgrades.
80cc cylinder, andere nokkenas, variateur is iets groter. 7gram rollen met witte drukveer +1000rpm staat er op. Ook een verstelbare koppeling met blauwe trekveren (zaten er standaard op)

De scooter maakt teveel toeren met wegrijden.
Schiet omhoog maar 7000-8000 toeren en komt niet vooruit met wegrijden vanuit stilstand. Hij begint pas aan te grijpen bij 6000 toeren en wil dit omlaag brengen maar 4500 of 5000 toeren aps aangrijpingspunt.

Heb een paar oude standaard koppelingen erbij gepakt in de hoop dat de veren wat slapper zijn maar deze zijn gewoon te lang, passen niet op de verstelbare koppeling.

Ik zie altijd topics voor strakkere trekveren. Heb er dus blauwe opzitten. Heb wel nog rode veren liggen die passen maar zijn nog strakker als de blauwe.

Iemand die kan adviseren welke veren ik moet kopen?? Bijgevoegd een foto van de verstelbare koppeling (ja hij staat strak in de hoop ze wat op te rekken)IMG_20210401_112055.jpg

Edit:
Linkje maar koppeling voor meer info:
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Deze koppeling is voor 2takt, jij hebt m achter een gy6. Hoeveel afstand zit er tussen de schoentjes en de koppelingsbel? En wat doet een originele koppeling met deze blauwe trekveren?
Groet,
 
Back
Top