Jamarcol uitlaat agmvx50 (gy6)

Tygo036

New Member
Hi ik heb een agm vx50 met een 72 cc cilinder + naraku nokkenas


een malossi multivar en een jamarcoluitlaat sinds vandaag


heb sproeier 78 en 84 getest maar beide geen knallen, uiteraard db er uit maar nog niks. ook niet met contact. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? + of ik andere rolletjes moet hebben? heb ze nog niet aangepast na dat ik 72 cc heb
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Volgens mij is deze vraag al eens eerder gesteld. Je moet je ontsteking iets later zetten, ik had een paar weken terug ook een Jarmacol op me Piaggio 4t gezet, db killer eruit, maar geen knallen niks of backfires. Alleen maar vermogensverlies.
 
ontsteking kan je niet afstellen op een agm zo ver ik weet?
Je moet je sstationairschroef zo laag mogelijk zetten en je moet sproeier 84 erin doen
Post automatically merged:

ontsteking kan je niet afstellen op een agm zo ver ik weet?
Je moet je stationairschroef zo laag mogelijk zetten, je scooter moet nog wel stationair lopen maar net niet uitvallen net niet te weinig benzine zodat je cilinder kapot gaat en daarnaast moet je sproeier 84 gebruiken.
 
Je moet je sstationairschroef zo laag mogelijk zetten en je moet sproeier 84 erin doen
Post automatically merged:


Je moet je stationairschroef zo laag mogelijk zetten, je scooter moet nog wel stationair lopen maar net niet uitvallen net niet te weinig benzine zodat je cilinder kapot gaat en daarnaast moet je sproeier 84 gebruiken.
Die heeft inmiddels al z'n autorijbewijs joh
 
Back
Top