Gumball 3000

Wel goed idee om al die politie dingen in je auto te douwen. Weet je in ieder geval waar de smeris rijdt en waar ze heen gaan :)

uitslagen:

Unoffical results to the Channel Tunnel:

1st: Team Polizei
2nd: Team 15 (Camouflage RR Phantom)
3rd: Team 11 (Honda NSX)

Unofficial Results Checkpoint in Belgium ‘Chateau de Beloeil’

1st: Team Polizei
2nd: Team 11 (Honda NSX)
3rd: Unconfirmed silver Porsche Carerra
4th: Team 96 (Porsche RUF turbo)
5+6th: Antandpete
7th: Team 15 (Camouflage RR Phantom)

Unofficial Results Checkpoint Vienna:

1st: Team Polizei (Bentley Continental GT Polizei)
2nd: Team NSX (Honda NSX)
3rd: Pete (BMW 3-series D2)

Unofficial Results Checkpoint Budapest

1st: Team Polizei (Bentley Continental GT Polizei)
2nd: Team NSX (Honda NSX)
3rd: Pete (BMW 3-series D2)

Unofficial Results Checkpoint Bangkok

Winners:
Team 58: (GB) COT7ON
Reza Ghalamkarizadeh, German
Mark Adrian Cotton, British
2005 Porsche Turbo S

Unofficial Results Finish Rodeo Drive

Winners:
Team Polizei (#44) & Team Torquenstein (#48)

Overall Europe Leg:

1st Alex Roy
2nd Team NSX
3rd Pete

Overall Asian Leg:

1st Team Cotton (#58)

Overall US Leg:

1st Team Torquenstein (#48) & Team Polizei (#44)

26941_gumball_3000.com_0022.jpg

26871_gumball_3000.com_0011.jpg

Team 15 won the spirit of Gumball Award! After crashing their camouflage Rolls Royce Phantom in Belgrade they flew to Thailand and took a cab from Phuket to Bangkok. In the meantime they bought a new Rolls Royce Phantom for the US leg.

:D tering die hebben dus echt veel te veel geld

Vet toch :D

Zulke dingen gebeuren zelfs bij The Quote Challenge, maar dan niet met Rollsen maar met Porsches enzo... De eerste editie daarvan reed n dude zn Diablo kapot, heeftie zn mama's Jaguar XK in laten vliegen naar Griekenland ofzo 8P

Maar Gumball is zeker vetter :P

je sukkelaar jij...

DME3 said:
Die auto komt hier uit de buurt :D Is de zoon van me huisarts. Kansloos rijkeluiskindje :L
Wat een actie :+ En lelijke wagen ook nog...

Ik kom me hier gewoon even aanmelden he (en ik ben de eigenaar van de rx zelf..) dat het mij ni echt aanstaat wat dat sukkeltje hier zegt...ten eerste ben ik geen rijkeluiskindje anders reed ik wel met een lambo ofzo...en moet trouwens 5j afbetalen aan mijn mazdaka...en dat jij dit een lelijke auto vindt he is gewoon omdat je JALOERS bent je sukkel...dus als ik een ferarri zie ga ik em uitschijten en het ene lelijke auto vinden...ik ken er enkelen die gulbalen he..en ze zijn stinkend rijk..en tis niet door te werken wi..eenmaal rijke altijd rijk...en omtrent mijn gumball stuntje...ik had dus degelijk wel een papier he..want ik wist het maar van zaterdag nacht dat ik kon meedoen...dat nr was idd uitgeschreven..ik mailde al 3weken met enkele van de gumball zelf(piloten) hoe ga jij weten waarover je spreekt...en heb meegereden tot de eindstreep in europe...samen met nog andere...dus vooraleer je zo'n commentaar schrijft denk even na...

Go home kids

AAh what the hell.....een typfoutje en dan...heb gewoon wa snel getypt...jullie zijn gewoon belachelijk...ga verder wat boosteren....snotters...ik heb tenminste europa kunnen meerijden en wat jullie er op te zeggen hebben awel ...zet hier nog zoveel zever of je wilt...i've got it DONE!!!!! en sta op de officiele Gumball site ook :p

Ok, bent mss niet zo rijk als de meeste gumball'ers. Je hebt dan meegereden, mooi voor je. Dat ik je auto lelijk vind, mijn mening. Anderen hier vinden 'em mooi.
Anderzijds, je moet toegeven dat pap's wel meesponsert/sponserde en dat je rijgedrag soms nogal kansloos is. Vandaar mij reactie.

Verder.. end of discussion :)

holy shit, hanzopower, je hebt duidelijk de hersenen van je ma gekregen :D
dat blijkt ook wel gezien je 5 jaar moet aflappen voor een auto, een gebruiksvoorwerp wat over 3 jaar wordt vervangen voor een nieuwe model.
als je iets niet kan betalen dan moet je het niet kopen, zelfde geldt voor de gumball. meedoen moet je pas als je het echt kan missen.

leven boven je stand wordt het ook wel genoemd. en ik weet wel waar de echte rijken een hekel aan hebben... juist, mensen die leven boven hun stand. gewoon een schande voor de écht rijken aldus hen.

DME3 said:
Ok, bent mss niet zo rijk als de meeste gumball'ers. Je hebt dan meegereden, mooi voor je. Dat ik je auto lelijk vind, mijn mening. Anderen hier vinden 'em mooi.
Anderzijds, je moet toegeven dat pap's wel meesponsert/sponserde en dat je rijgedrag soms nogal kansloos is. Vandaar mij reactie.

Verder.. end of discussion :)

ja...mijn pa heeft daar geen frank in betaald..maar dat hij voor me zorgt...jou ouders laten je toch ook niet in de steek ofwel soms?....en mijn rijgedrag ik rij gewoon graag sportief...omdat ik het gewoon ni laten kan...maar of dat dan kansloos is...ik zie toch soms andere dingen hoor op de weg...en daarom hoef je niet zo uitspraken te doen he...jij kent mij niet dus...met miserie kom je toch nooit ver...

Last edited:
NewMini said:
holy shit, hanzopower, je hebt duidelijk de hersenen van je ma gekregen :D
dat blijkt ook wel gezien je 5 jaar moet aflappen voor een auto, een gebruiksvoorwerp wat over 3 jaar wordt vervangen voor een nieuwe model.
als je iets niet kan betalen dan moet je het niet kopen, zelfde geldt voor de gumball. meedoen moet je pas als je het echt kan missen.

leven boven je stand wordt het ook wel genoemd. en ik weet wel waar de echte rijken een hekel aan hebben... juist, mensen die leven boven hun stand. gewoon een schande voor de écht rijken aldus hen.[/QUOTE

Zolang ik die auto kan betalen mag ik dat dan niet ofzo? denk je dat iedereen die een mooie auto heeft em cash legt...droom maar verder...iedereen werkt toch voorwat em zelf wilt ofniet soms....en als ik hem na 3 of 4 jaar wegdoe...dan krijg ik er toch ook nog geld voor...en hoe de rijken daarover denken...misshcien kijk jij daarop neer maar ik kwam daar toch snel overeen...niet iedereen heeft zo'n negatief imago als jij...Respect noemen ze dit...iets wat jij misschien niet kent....

Hanzopower said:
jullie zijn gewoon belachelijk...ga verder wat boosteren....snotters...

Hou ff op met generaliseren a.u.b., volgens mij rijdt echt helemaal niemand hier meer op een scooter rond @dit topic... En als het je allemaal niet zo boeit, waarom meldt je je uberhaupt hier aan?

Back