Gumball 3000

ik snap uberhaupt niet waarom jullie die kerl zo afblaten, hij werdt gewoon belachelijk gemaakt, door de3 8P...

laat hem toch in zijn waarde.. ik kan zijn reacties me best voorstellen...

hou je gwn bezig met je eigen auto, en als je zijn auto niet mooi vindt zeg dat dan op een normale manier, ipv belachelijk proberen te maken..

en dat hij die auto op een lening heeft gekocht, moet hij ook zelf weten, en niet de wijze ''ouder'' uit gaan hangen hier..

dit is verder geen negatief gezeik allemaal, maar hierdoor zal er misschien minder gezeik zijn..

veel plz nog iig iedereen!

ooi :*

Ik bij afrit leidschendam een mini cooper (s meen ik) ook met gumball 3000 bestickering... en 2 kakkers erin:X

Bart Nrg Mc2 said:
Hou ff op met generaliseren a.u.b., volgens mij rijdt echt helemaal niemand hier meer op een scooter rond @dit topic... En als het je allemaal niet zo boeit, waarom meldt je je uberhaupt hier aan?

waarom ik mij hier aanmeld voor de simpele reden...dathet mij ni aanstaat wat ze te zeggen hebben over mij...voila...wou daar even commentaar op hebben...sorry als dat storend werkte...

mattai88 said:
ik snap uberhaupt niet waarom jullie die kerl zo afblaten, hij werdt gewoon belachelijk gemaakt, door de3 8P...

laat hem toch in zijn waarde.. ik kan zijn reacties me best voorstellen...

hou je gwn bezig met je eigen auto, en als je zijn auto niet mooi vindt zeg dat dan op een normale manier, ipv belachelijk proberen te maken..

en dat hij die auto op een lening heeft gekocht, moet hij ook zelf weten, en niet de wijze ''ouder'' uit gaan hangen hier..

dit is verder geen negatief gezeik allemaal, maar hierdoor zal er misschien minder gezeik zijn..

veel plz nog iig iedereen!

ooi :*

thx dude...toch een die mij begrijpt....

lenen voor een auto is dom, hoe je het ook went of keert.
kun je wel gaan zeggen dat ik de wijze ouder wil gaan uithangen, maar dat zou je zelf ook in moeten zien.
je rijgedrag maakt me niks uit, je poging tot meedoen evenmin, echter stoor ik me wel dusdanig aan de door jou aangehouden denigrerende toon dat ik me genoodzaakt voel je op je plaats te zetten.
lenen voor een auto kan iedere mongool, dat is iets heel anders dan mensen die een auto in 5 jaar afbetalen op eigen rekening. je kan het gewoon nog niet betalen, daarom moet je lenen.

ik denk dat het feit dat Hanzopower zich uberhaupt hier aan gaat melden al genoeg zegt over hem...
mij zou het echt vrij weinig uitmaken wat iemand die ik niet ken op een scooterforum over mijn auto zegt :o

En nou gaan we weer lief doen tegen elkaar...

Kom er net toevallig achter dat wij die Extreme Sports zender ook hebben :D

Vanavond maar eens Top Gear @BBC gaan kijken 8)

PvdH said:
Ik bij afrit leidschendam een mini cooper (s meen ik) ook met gumball 3000 bestickering... en 2 kakkers erin:X

Die staat altijd bij m'n broer in de buurt, in Rotterdam. Zijn 3 stickers ofzo. Net niet dus :)

ooit foto gezien van een continental gt die gumballde, waarvan de achterbank VOL gebouwd was met allerlei computermeuk.
weet iemand nog waar ik die pic vind?

edit: laat maar, vorige pagina :P

Was op weg naar vakantie in belgie, komen er ineens 4 autos voorbijknallen, met gumball 3000 stickers erop, dit waren

Cl600
Sl55 amg
Slr :W :W
BMW M5

en ze hadden nogal haast dat kan ik je verzekeren:P

Back