Ze zijn nu in Joegoslavië En ik kwam er net achter dat wij eXtreme Sportsdinges hebben, dus ik kijk nu... Dit is wel compilatie van vorig jaar :+Ossje said:Zijn ze daar nu al??
schillie said:Daar gaat je phantom
*plaatjes*
NewMini said:Ant and Pete rijden trouwens met nieuwe model 3 series :7
NewMini said:kvind gewoon zonde van die auto's, ze worden neit meer gemaakt en van 3000mijl fulltime trappen worden ze niet beter...
ThijsS said:Mja, daar zijn ze eigelijk wel voor imo.
NewMini said:en hoe die sharan lui zich hebben kunnen inschrijven, ik snap er de ballen van.
er is toch een minimale pk/gewichtsverdeling?
NewMini said:kvind gewoon zonde van die auto's, ze worden neit meer gemaakt en van 3000mijl fulltime trappen worden ze niet beter...
en hoe die sharan lui zich hebben kunnen inschrijven, ik snap er de ballen van.
Grappig om dit te lezen terwijl ze bij Top Gear er van overtuigd waren dat je juist de hele wereld rond kon rijden zonder er gezeik mee te hebbenMechanic said:"Alex Roy reported that 3 of a total of 5 McLaren SLRs have broken down during the European leg with the same alternator problem. This means the McLaren SLR is the most unreliable car of the Gumball rally this year. We hope the drivers are able to arrange alternate transport or get their cars fixed in time to do the Asian and US leg. "
NewMini said:en hoe die sharan lui zich hebben kunnen inschrijven, ik snap er de ballen van.