Gumball 3000

Die AntandPete hebben dus nu 320pk met hun 330d :P En doen weer goed mee ook trouwens, top 10 :)

En die Phantom is wel goed ge-owned jah 8)

zonde van deze auto's....

Team 13: (GB) MLC89L
Mark Eley, British
Yorgo Tloupas, French
1973 Porsche 911 RS

Team 69: (US/Arizona) 640 VEA
Matthew Hartman, American
Russ Weiner, American
Joe Francis, American
Jason May, American
1971 Plymouth Cuda

Team 89: (NZ) J239NLU (started with show-numberplate: F40 PRX)
Lester Roy Summerfield, NZ/British
Richard William Macdonald, NZ/British
1985 Ferrari F40

en WTF is dit:

Team 59: (GB) LT06 UHR
Paraag Lal, American
Victoria North, British
Mike Gendimenico, American
Justin Huntsman, American
2006 VW Sharan Tdi

Ant and Pete rijden trouwens met nieuwe model 3 series :7

Wat is er zonde dan, zijn ze kapot? Zag bij de grote startvideo wel een F40 die geduwd werd... Zag daar trouwens ook een Carrera GT rijden, dus volgens mij doet die ook mee.

Niet alle auto's staan in die startlijst ook... Zo waren er 2 F40's, 2 F50's en er stond er maar 1 in de lijst bijvoorbeeld...

Die startvideo's staan hier: http://www.gumball-3000.com/rally/2006/05/02/gumball-start-video

[edit]Trouwens:

"Alex Roy reported that 3 of a total of 5 McLaren SLRs have broken down during the European leg with the same alternator problem. This means the McLaren SLR is the most unreliable car of the Gumball rally this year. We hope the drivers are able to arrange alternate transport or get their cars fixed in time to do the Asian and US leg. "

Last edited:
NewMini said:
Ant and Pete rijden trouwens met nieuwe model 3 series :7

Op de site staat ook nog dat ze een 1 serie hebben btw, niet voor de gumballrally maar voor 'normaal gebruik'. Mja, als ze een 220pk 120d 'normaal' vinden... :rolleyes:

kvind gewoon zonde van die auto's, ze worden neit meer gemaakt en van 3000mijl fulltime trappen worden ze niet beter...

en hoe die sharan lui zich hebben kunnen inschrijven, ik snap er de ballen van.
er is toch een minimale pk/gewichtsverdeling?

ThijsS said:
Mja, daar zijn ze eigelijk wel voor imo.

ja, maar als ik zometeen mn miljoenen wil spenden dan wil ik zulke auto's in mn collectie, en nu worden dus de goeie exemplaren alleenmaar schaarser ;)

NewMini said:

vorige editie deed er ook een 2pk'tje en een ijskar mee dus...

NewMini said:
kvind gewoon zonde van die auto's, ze worden neit meer gemaakt en van 3000mijl fulltime trappen worden ze niet beter...

moeten ze prima kunnen hebben, hier worden ze voor gemaakt, houdt het spul het niet is het gewoon niet goed

Mechanic said:
"Alex Roy reported that 3 of a total of 5 McLaren SLRs have broken down during the European leg with the same alternator problem. This means the McLaren SLR is the most unreliable car of the Gumball rally this year. We hope the drivers are able to arrange alternate transport or get their cars fixed in time to do the Asian and US leg. "
Grappig om dit te lezen terwijl ze bij Top Gear er van overtuigd waren dat je juist de hele wereld rond kon rijden zonder er gezeik mee te hebben :)

NewMini said:

Volgens mij krijgen snelle auto's 'voorrang' en als er plek over is mag er nog zoiets meedoen. Of gewoon als het speciaal is, zoals die VW T1 bus of een eend, das meer voor de fun :)

Back