Gumball 3000

Team 59:
Paraag Lal, American
Victoria North, British
Mike Gendimenico, American
Justin Huntsman, American
2006 VW Sharan Tdi

Haha, allemaal dikke auto's en dan zo'n MPV ertussen :P

Jesse@SR said:
Team 59:
Paraag Lal, American
Victoria North, British
Mike Gendimenico, American
Justin Huntsman, American
2006 VW Sharan Tdi

Haha, allemaal dikke auto's en dan zo'n MPV ertussen :P

rijdt ook een 316iS mee een een volkswagen busje van 2 belgen:L

en voor de rest is het mercedes, porsche aston martin en ferrari:P

en een nissan sylvia s14 en een evo7*D

Enrico@CBR600 said:
Er doet ook nog een nederlander mee met een M5.
Die zit bij die Canadezen, dat zijn volgens mij die gasten met die M5 in politiestijl met al die lampjes, radarapparatuur en al die rommel :P

:~ blijft vet he

bam en ryan :# omg ... dat word vet

ik zie btw alweer wat vette auto's er tussen staan in het lijstje :W enzo, mclaren mercedes, f50, evo 7, M6, RS6, ford GT enz :D kicke gek

Wat ik me ineens afvroeg, zou je überhaupt mee kunnen rijden met een Bugatti Veyron? Omdat je er al niet eens andere velgen onder mag zetten (contract met fabriek) mag je er vast ook geen Gumball stickertjes op plakken :P

Wel vet trouwens, zag al een Ferrari F40, F50 en Enzo staan, leuke familie :P

Mechanic said:
Wat ik me ineens afvroeg, zou je überhaupt mee kunnen rijden met een Bugatti Veyron? Omdat je er al niet eens andere velgen onder mag zetten (contract met fabriek) mag je er vast ook geen Gumball stickertjes op plakken :P

Wel vet trouwens, zag al een Ferrari F40, F50 en Enzo staan, leuke familie :P
Wat wouden ze er aan doen als je dat wel deed?

ze laten je niet voor niets een contract tekenen dat je niets aan de auto mag veranderen dus ze zullen er wel degelijk iets aan doen als je hier niet naar luistert

Mechanic said:
Die zit bij die Canadezen, dat zijn volgens mij die gasten met die M5 in politiestijl met al die lampjes, radarapparatuur en al die rommel :P

Nee stupid 8), is toch een 2k6 model 8P

Die bmw op diesel die een keer 2de werd, dat was ook een toffe auto. Een bmw D3, zegmaar een M3 maar dan op diesel.

Kan er alleen echt weinig over vinden op internet, hij heeft 275 pk uit een V6 bi-turbo.

Team Diesel Power had vorig jaar al 305pk uit die 3 liter turbodiesel :P Toevallig vandaag iets over gelezen. Maar nu hebben ze een nieuw model 3 serie diesel dus die zal wel weer wat sneller zijn :+

Ze hebben ook een site: www.antandpete.co.uk

Ff updateje over A&P, ze hebben dus nu een nieuwe 330d, met 320pk en 700+Nm 8P

Last edited:
Is DC een sponsor ofzo?
Zover ik nog weet uit mn skatboard tijd, is het een kleding/schoenen merk.
DCSHOESCOUSA

Back