This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Beetje jammer dat ik momenteel nog maar 1 missie kan doen,

is met dat race gebeuren, die 2e race lukt me nog niet om te halen, die auto is volop gaar. maar missies kan k momenteel niet meer doen

bt, in je handling, welke cijfertjes zijn welke?... want ik geraak er niet echt aan uit

vb: FCR900 500.0 200.0 4.0 0.0 0.05 -0.09 103 1.5 0.9 0.48 5 190.0 50.0 5.0 R P 15.0 0.50 0 35.0 0.85 0.15 0.0 0.15 -0.16 0.5 0.0 0.0 0.11 10000 1000000 0 1 1 4

Dennis said:

is met dat race gebeuren, die 2e race lukt me nog niet om te halen, die auto is volop gaar. maar missies kan k momenteel niet meer doen

blijven volhouden! ik heb er 2 uur over gedaan

Dennis said:

Ik heb ze allebei in 1 keer gehaald, die 1e met een taxi 8)

"5 190.0 50.0 " zijn respectievelijk AANTAL VERSNELLINGEN, MAXIMUM SNELHEID en ACCELERATIE VERMOGEN. Tip: ga niet aan de aantal versnellingen zitten, dan krijg je hele rare dingen.

"1.5 0.9 0.48 " daarvan is de middelste belangrijk, namelijk de GRIP van de banden tijdens het accelereren. Als je die gaat modden moet je gewoon ff testen wat het beste is, en hiermee kan je dus ook elke auto of motor Autowheelies laten maken.

" R P " Hierbij is de R belangrijk, namelijk welke wielen worden aangedreven. R = Rear wheel, en dat kan je veranderen naar F (front wheel) en 4 (4 wheel)

--> dat waren de belangrijkste dingen denk ik wel, succes!

denk je dat je nog veel kan sturen als hij aan 270 km/h nog autowheely doet?

btw, kmag mijn gas nog maar tappen, anders trek ie em over

ik ken het, het is altijd nog meer dan met een auto, met een motor kan je een miniscuul klein btje leunen, ik zal zo wel pics van me sabre posten

Ik probeer mijn autowheelie-voertuigen zo te doen dat ie alleen vanuit stilstand een perfectie wheelie trekt.. zodat ik dus gewoon volgas kan optrekken en dat ie dan niet met de achterkant de grond raakt

air2air said:
Ik probeer mijn autowheelie-voertuigen zo te doen dat ie alleen vanuit stilstand een perfectie wheelie trekt.. zodat ik dus gewoon volgas kan optrekken en dat ie dan niet met de achterkant de grond raakt

dat is de kunst van het autowheely-tunen
mij ist iig al gelukt (met de FCR 900 geeft dit dus een zalig geluid en een zalige acceleratie... eerst was het ff tappen op de gas en je zat al aan 60 8P nu maar aan 45 oid maar is wel te besturen

ik heb nu een pand gekocht wat een garage gaat worden ofso?

kweenie wat de bedoeling is, het is iig nog niet van mij, word dit wel van jou , weet iemand dit?

Dat kleine pand? Dat word wel van jou ja maar je kunt er niks mee. Tenminste ik tot nu toe nog niet, alleen voor missies moet je er heen. En later zul je die grote garage daar schuin tegenover ook moeten kopen en dan moet je exclusieve auto's stelen die daar dan in worden gezet.

Last edited:
schuin er tegenover is een garage waar je je auto kan pimpen, velgen, verlagen, spring-veren, nos, andere kleur, spoilers, bass boost enzoverder.