gta san andreas

Ik zou een missie moeten doen voor die chinees, maar blijkbaar heb ik niet genoeg zwem ervaring. Is er een zwemschool ergens of moet ik gewoon wat toertjes gaan doen in zee? :p

Heineken said:
Weet iemand hoe het komt trouwens dat het spel bij mij zwaar klote loopt? Heb XP2800+, geforce 5600 (256mb) en 512 intern...

Speel op 800x600, draw distance niet helemaal volopen, Anti Alias uit, draait niet helemaal soepel op het moment.

Moet toch beter kunnen dacht ik zo..

heb je dat frame nog iets uit staan, anders doet die maar 30 frames per seconde ofzo:S

Heineken said:
Weet iemand hoe het komt trouwens dat het spel bij mij zwaar klote loopt? Heb XP2800+, geforce 5600 (256mb) en 512 intern...

Speel op 800x600, draw distance niet helemaal volopen, Anti Alias uit, draait niet helemaal soepel op het moment.

Moet toch beter kunnen dacht ik zo..
Drawdistance juist op zn hoogste doen dan loopt ie soepeler :)
Hij kan zeg maar 100% renderen en of je dat verdeelt over 100 meter of over 1 meter. Bij 1 meter rendert je kaart dus allemaal kleine dingetjes die je probably niet eens ziet en loopt ie traag als je em helemaal open zet word het iets minder gedetailleert maar hij loopt wel sneller.

Nieuw wheelie record overigens:
x1ppUPyqopddk6kOMD4DSkRYSve2k-bsZtbefEXjCu8S0vnQ0dZtNmdB2uKH11kbRXoXqwmGyGwsQGCiRjZZox0I2AByoOkSK1lcTqHndFqpBMbBO7EXdL_EzPhEihsKVDg-7ZIaExnlXewgNzwHk5nIw

8)8)

Geeker said:
Ik zou een missie moeten doen voor die chinees, maar blijkbaar heb ik niet genoeg zwem ervaring. Is er een zwemschool ergens of moet ik gewoon wat toertjes gaan doen in zee? :p

gewoon nutteloos rondjes gaan zwemmen :P

martin@runner said:
Nieuw wheelie record overigens:
foto doet t niet :(

Die missie met die vliegtuigjes afknallen heb ik ook zeker lang over gedaan, maar die erna die is me nog steeds niet gelukt na 6 keer ofzo.....Laat maar zitten ik wordt er gek van, van die missie.

Mzzl Jeff

zijn er bij jullie ook op elke hoek de ergste kettingbotsingen.?
bij mij rijd echt iedereen elkaar aan, overal zie je mensen botsen, echt n achterlijke A.I.

Voorlopig geen san andreas voor mij :/

De fan van de videokaart heeft kuren en ben dus genoodzaakt mn tnt2 erin te stoppen :( Net aan het begin van de vakantie :|

NeoGeniX said:
Voorlopig geen san andreas voor mij :/

De fan van de videokaart heeft kuren en ben dus genoodzaakt mn tnt2 erin te stoppen :( Net aan het begin van de vakantie :|

had ik laatst ook, alleen niks in de gaten, in 1 x ploep, videokaart naar de knoppen :(

Back