gta san andreas

Martin@Runner said:
Euhm ik ben nu 2 varianten van zon 400CC tegengekomen, De chopper, de politiemotor, de crossmotor, de 900CC, de nrg-500, zon tourbike in dat platteland gedeelte [lijkt op politiemotor], en die motor van denniskrol op de vorige pagina.

Mijne is ook een 900. Van de 400 een de 900 zijn 3 verschillende versies: helemaal naked, zoals ik had. Halve kuip; dus alleen bij het stuur. En de helemaal kuip versie. En dan hebben sommige ook nog 'sport' uitlaten. Dus er zijn wel wat verschillende versies

heeft nou iemand zo kaartje waar de kart staat ik ga allees af wat jullie zeggen maar kan hem maar niert vinden.

dus gaarne een kaart met de plaatsen erop waar ze staan

mijn dank is groot :P

Martin@Runner said:
Ik moest dit even ruimschoots verbeteren.
Gedaan met de NRG-500 op de snelweg in eiland 3, ik was alleen NET te laat met de screenshot dus dan maar zo :) :

wheeliesanandreas.jpg

:eek:

wOOt

In amerika is een proces begonnen tegen de makers van GTA vice city, een jongen werd op heterdaad betrapt door de politie bij het stelen van een auto, waarna hij mee moest naar het bureau, daar aangekomen heeft die jongen in minder dan 1 minuut tijd een flik zn wapen afgepakt en er 3 doodgeschoten, daarna is hij hm gepeert met een politie wagen..

de aanklager zegt dat de jongen vele uren per dag achter zn ps doorbracht met het spelen van GTA vice city en dat hij daar de insperatie heeft gehaald voor zn daden, omdat het nogal veel overeen kwam met een of andere missie in GTA.

moet niet gekker worden:)

Tim_xsh said:
ik hang vast´bij die zero missies. moet van die kk vliegtuigen afschieten. t zuigt big time
gewoon overslaan, je geraakt zowiezo op het aller laatste eiland, en anders, beter mikken, mja ik kan hm ook niet. :rolleyes:

Back