gta san andreas

weet er iemand een goede site voor filmpje te hosten?... want putfile wil blijkbaar niet

wil mijn autowheely van mijn fcr 900 wel es laten zien :)

veekaa said:
al een geprobeerd om het spel opnieuw op te starten? :p
Heb ook probs met dit spel, maar grafisch gaat alles goed, kbedoel heb geen probs met dingen die niet/niet goed worden weergegeven, maar tes een zwaaaar spel!
Kheb een gefoce FX 5500 zitten 512 RAM, Celeron D 2.4ghz, Sata hdd, en gaat lekker in snukken met std instellingen.
Speel nu @ 800*600 @ 16bit en vertezicht op het minste, en FX quality op "low" en nu gaat het goed :d

RobinL said:
fx 5500 is nou ook niet echt een kaart waarmee je nieuwe spellen kan spelen :*

Tja ikzelf heb eem fx5600, das al niet veel beter... :|

Een 6600gt zou mijn problemen al snel oplossen, maarja... die dingen kosten nog 300 euro ofzo :X

Ok, misschien beetje overdreven, maar toch dik 200 euro..

Ik heb het spel dus ook gister gekocht! gister de hele tijd gespeeld, nu wil ik het weer gaan spelen en hij zegt dat ik de cd-rom er in moet doen terwijl hij er in zit, wat kan ik nu doen?

Machiel. said:
Ik heb het spel dus ook gister gekocht! gister de hele tijd gespeeld, nu wil ik het weer gaan spelen en hij zegt dat ik de cd-rom er in moet doen terwijl hij er in zit, wat kan ik nu doen?

opnieuw je gedownloade .iso mounten :)

wie heeft er even screenshots van de menu's, totaan waar ik mn resolutie moet aanpassen..?

heb em door de kutbesturing op een te hoge resolutie gezet, en nu zegt mn monitor gewoon: Out of range, dus ik zie niets :\

alvast bedankt :*

Lg Tuning said:
op me ps2 loopt dat klere spel steeds vast ik wordt daar echt boos om :( weet iemand waar dit aan ligt ?

Is er een bepaalt punt waar hij vast loopt? Het binnengaan van de stripclub toevallig?
Maak anders ff de lens van je ps2 schoon.

Back