This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Ik zou een missie moeten doen voor die chinees, maar blijkbaar heb ik niet genoeg zwem ervaring. Is er een zwemschool ergens of moet ik gewoon wat toertjes gaan doen in zee?

Tim_xsh said:
ik hang vast´bij die zero missies. moet van die kk vliegtuigen afschieten. t zuigt big time

Wacht maar ernaa, dan moet je met zo'n red baron vliegen. Dat zuigt pas!

heb je dat frame nog iets uit staan, anders doet die maar 30 frames per seconde ofzo:S

Drawdistance juist op zn hoogste doen dan loopt ie soepeler
Hij kan zeg maar 100% renderen en of je dat verdeelt over 100 meter of over 1 meter. Bij 1 meter rendert je kaart dus allemaal kleine dingetjes die je probably niet eens ziet en loopt ie traag als je em helemaal open zet word het iets minder gedetailleert maar hij loopt wel sneller.

Nieuw wheelie record overigens:

8)8)

Geeker said:
Ik zou een missie moeten doen voor die chinees, maar blijkbaar heb ik niet genoeg zwem ervaring. Is er een zwemschool ergens of moet ik gewoon wat toertjes gaan doen in zee?

gewoon nutteloos rondjes gaan zwemmen

martin@runner said:
Nieuw wheelie record overigens:
foto doet t niet

dank u, dank u, voor deze inlichtingen... frame limiter heb ik idd nog niet uit staan, zal dat ook gelijk ff proberen...

Die missie met die vliegtuigjes afknallen heb ik ook zeker lang over gedaan, maar die erna die is me nog steeds niet gelukt na 6 keer ofzo.....Laat maar zitten ik wordt er gek van, van die missie.

Mzzl Jeff

zijn er bij jullie ook op elke hoek de ergste kettingbotsingen.?
bij mij rijd echt iedereen elkaar aan, overal zie je mensen botsen, echt n achterlijke A.I.

Voorlopig geen san andreas voor mij :/

De fan van de videokaart heeft kuren en ben dus genoodzaakt mn tnt2 erin te stoppen Net aan het begin van de vakantie :|

NeoGeniX said:
Voorlopig geen san andreas voor mij :/

De fan van de videokaart heeft kuren en ben dus genoodzaakt mn tnt2 erin te stoppen Net aan het begin van de vakantie :|

had ik laatst ook, alleen niks in de gaten, in 1 x ploep, videokaart naar de knoppen

wanksta1 said:
anders zet je dat ff neer met plaatje, lekker snugger |(

Anders kwoot jij hem nog een keer?

En Dion, we hebben special [ir] voor datsoort grote plaatjes ipv