This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

wat ik trouwens wel vaag vind , is dat als ik een auto jat dat soms mijn stuur omgegooid word zodat ik de muur ram :X
komt dat mss omdat ik em op mouse steering had??

verder vind ik de besturing algemeen ook zuigen , Vice City speelde veel lekkerder weg, maar dit moet nog gewoon ff wennen denk ik

anders douw ik mijn ps2 replica controller er wel in

true, sommige dingen spelen wel eens beetje beroerd... maar je went er naar een tijdje wel aan or.. no worries

Aerox Wijchen said:
marcel, type gewoon ff "monstermash"
dan staatie recht voor je neus
Ik heb allemaal van die vet achterlijke cheats :?:?
met 7 letters ofzo , waar heb jij deze vandaan??

Mike@Aerox said:
ga naar uitvoeren, typ daar dxdiag in.
Ga dan naar geluid en zet daar hardwareversnelling uit
Dan moet een groot gedeelte van et geluid terugkomen
Zal ik vanavond ff proberen, thnx iig
hoop dat het werkt

Marcel said:
btw, hoe vlieg je vooruit met zo'n straaljager :?

Met numpad 2 en 8 kan je die kleine jets bedienen, als je dan die jet horizontaal zet en je trekt landingsgestel in dan kan je er gewoon mee vliegen

:X vanmiddag thuis maar weer ff proberen..
heb nu geen tijd op me werk. nadat gisteren de airco, en de kassa het begeven hadden staat nu de vriezer al de hele dag op 11 graden... :S

ik heb helemaal geen idee maar er rijden daar wel paar autosmaar niet superveel, ik heb cheats alleen gebruikt voor geld

wel mazzel hebben dan, ken je lekker lang wheelien

kun je btw een fiets op het vliegvelg krijgen? mss kan je daar dan ook wel lang wheelies maken

Je kunt toch zo langs alle auto's enzo wheelieën, dat is niet zo moeilijk

En de bocht om enzo is ook vet makkelijk dus daar heb je toch geen vliegveld voor nodig

ik kom de berg niet op met me fiets
kan je ook zoiets als harder fietsen zoals dat bij rennen is? zo jah wel toets?

grtz
vincent