gta san andreas

ik heb em nu ook een dagje...
maar het wil niet zo vlotten... soms heb ik een fout in het spel en sluit het af... en guess what... bijna altijd is dat alsk net een moeilijkere missie achter de rug heb, en aan mijn huis uitstap voor te gaan saven :(

btw, hoe verdien je makkelijk snel geld?.. want kwil een huis kopen... maar kverteer al mijn geld aan wapens en armor:p

Als je een trainer gebruikt dan gebruik je geen cheats 8P Anders moet je leuk gaan gokken op paardenraces en nieuwe game loaden elke keer dat je verliest.

woei hij draait goed op mijn systeempje :D:D:D

nu heb ik alleen geen geluid als ik in een auto stap / motor / overal eigk..
ik hoor wel andere dingen, maar mezelf niet :/

Marcel said:
woei hij draait goed op mijn systeempje :D:D:D

nu heb ik alleen geen geluid als ik in een auto stap / motor / overal eigk..
ik hoor wel andere dingen, maar mezelf niet :/

jah dat heb ik ook dat vroeg ik dus net hier of er een patch voor is ofzo

ga naar uitvoeren, typ daar dxdiag in.
Ga dan naar geluid en zet daar hardwareversnelling uit
Dan moet een groot gedeelte van et geluid terugkomen

eyz

weet iemand hoe je je eigen muziek kan luistere in het spel dus zoals een radio station, want dit zou moeten kunne, ik lees dit in het gta sa boekje:

gta, sa ondersteund het afspelen van eigen geduildsbestanden van de gebruiker. het spel ondersteunt bedstanden van het type Windows Wave (WAV) en Ogg. Daarnaast kun je, als je de juiste CODECS hebt geinstaleerd, ook MP3, WMA, M4A etc. afspelen. O het afspelen van deze formaten mogelijk te maken kun je:
* de nieuwste versie van Apple Quicktime player installeren
* Microsoft Windows Media player 9 of 10 instaleren
* Een gecombineerd codec- pakket installeren

maja in welke map ik de liedjes nu moet zetten :S?

grtz
vincent

x8r-sport said:
eyz

weet iemand hoe je je eigen muziek kan luistere in het spel dus zoals een radio station, want dit zou moeten kunne, ik lees dit in het gta sa boekje:

gta, sa ondersteund het afspelen van eigen geduildsbestanden van de gebruiker. het spel ondersteunt bedstanden van het type Windows Wave (WAV) en Ogg. Daarnaast kun je, als je de juiste CODECS hebt geinstaleerd, ook MP3, WMA, M4A etc. afspelen. O het afspelen van deze formaten mogelijk te maken kun je:
* de nieuwste versie van Apple Quicktime player installeren
* Microsoft Windows Media player 9 of 10 instaleren
* Een gecombineerd codec- pakket installeren

maja in welke map ik de liedjes nu moet zetten :S?

grtz
vincent
moet in de map user tracks player ofzow

ik kon het eerst niet vinden en keek in de map mijn documenten en toen zag ik daar de map user track nog wat
en anders moet je gewoon op zoeken klikken en dan op iets van user tracks zoeken dan vind je het wel

Back