gta san andreas

Weet iemand trouwens waar je die vlieglessen kunt nemen?? Op het eerste eiland is een vliegveld maar daar kun je alleen op als je flying skill hebt...

En nu in het Nederlands:

Op het derde eiland ligt een verlaten vliegveld. Hierop kun je vlieglessen nemen :P :P :P

Aerox Jaguar said:
En nu in het Nederlands:

Op het derde eiland ligt een verlaten vliegveld. Hierop kun je vlieglessen nemen :P :P :P

Aha... dan moet ik vast nog veeeeeeel missies doen wil ik daar kunnen komen :P

Mja ik speel niet zo veel en ik weiger voorlopig cheats te gebruiken...

als je overal wil komen zonder die us woute achter je aan te hebben
dan moet je de 'never wanted' cheat gebruiken,
dan kan je gaan en staan waar je wilt (ps2)

Ik heb een hele berg codes voor SA @ Ps2 :P

Maar die gebruik ik alleen als ik me verveel en stom rond wil rijden en iedereen neer wil knallen :)

ik heb goed nieuwes voor de GTA fans (ik ook dus),er komt net zoals bij vice city een mod uit die heet Multi theft auto daarmee kan je online tegen elkaar spelen,en die komt er nu dus ook voor san andreas.:D

en dat met twee automaten tegelijk schieten is ook wel geinig:-)

maar die twee player mode is een beetje irritant want je heb maar 1 beeld dus speler twee weet niet eens waar hij is en verdwaald soms:-(

tatung said:
en dat met twee automaten tegelijk schieten is ook wel geinig:-)

maar die twee player mode is een beetje irritant want je heb maar 1 beeld dus speler twee weet niet eens waar hij is en verdwaald soms:-(

lol
nee, maar wanneer komt deze uit dan? ik doe toch geen missies omdat ik ze nooit haal :+ als multi is wordt wel lachen denk 8)

Hoe moet je inbreken ?
Ik heb wel die missie gespeelt waarbij je moest inbreken bij een coronel maar als ik zelf probeer intebreken in de nacht kan ik geen goed huis vinden.

Back