This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Roi said:
Ja dat werkt dus niet, daar zat ik straks ook te kutten. Dansen in discotheek lukt wel, alleen springen met auto dus niet :S

weet je zeker dat je in een lowrider zit? :L

ik krijg deze:

CRC error: The file K:\games\GTA\GTA San Andreas\aufdio\SFX\SPC_GA doesn't match the file in the setup's .cab files. The medium you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor.

C4rN said:
ik krijg deze:

CRC error: The file K:\games\GTA\GTA San Andreas\aufdio\SFX\SPC_GA doesn't match the file in the setup's .cab files. The medium you are running the setup may be corrupted; contact your software vendor.

ga ermee terug naar de winkel :?

CRC error staat voor een beschadigd bestand als ik me niet vergis.

Vergelijkend warenonderzoek gedaan tussen 'azureus' en 'bitlord'

conclusie: BITLORD ZUIGT KAPOT HARD! wat een kutprogramma zeg.. heb 2 dagen lopen downloaden voor 45%. ben nu 2 uur aan het downloaden van azureus en heb al bijna 10% binnen!

C4rN said:
ja, als ik hem uit de winkel zou hebben 8P

dan heb je de verkeerde versie.

Je moet de hoodlum versie hebben die werkt gewoon prima.

verder help ik je niet straks krijg ik warning points aan me broek.

En dan krijg ik daarna deze:

CRC error: The file K:\games\GTA\GTA San Andreas\audio\Streams\CUTSCENE doesn't match the file in the setup's .cab files. The medium you are running the setup may be corrupted

air2air said:
Vergelijkend warenonderzoek gedaan tussen 'azureus' en 'bitlord'

conclusie: BITLORD ZUIGT KAPOT HARD! wat een kutprogramma zeg.. heb 2 dagen lopen downloaden voor 45%. ben nu 2 uur aan het downloaden van azureus en heb al bijna 10% binnen!

echt een goed onderzoek :X

1 woord: FTP File Transfer Protocol.

HOI.

C4rN said:
En dan krijg ik daarna deze:

CRC error: The file K:\games\GTA\GTA San Andreas\audio\Streams\CUTSCENE doesn't match the file in the setup's .cab files. The medium you are running the setup may be corrupted

Die had ik ook, dus daar is verder niks mee. Maar ik weet niet hoe je het op kan lossen, dus je hebt pech denks :*

hey 1 vraag van mij ik heb san andreas voor pc ma kvind het maar een kut spel waarom moet je met muis eewig richting van beeld veranderen waarom gaat dit niet automatisch kan je dat instellen greetsjoost

[ir]http://members.chello.nl/r.lussenburg4/w00t.jpg[/ir]

&

[ir]http://members.chello.nl/r.lussenburg4/graphics.jpg[/ir]

moeten jullie nog steeds verbreken :W