gta san andreas

spel is echt vet, nu ook van die zone's die je moet overnemen van andere gangsters :D,

gallery1.jpg

gallery13.jpg

gallery14.jpg

naamloos.JPG

:P Had jij ook last van dat crashen wat het spel doen bij die missie ergens rond de 10%, wat teksten jatten bij zo'n muziek studio... Beeld wordt ineens super licht.

Ps: het valt mij op dat het spel er ook bij de lui met de snelle pc's helemaal niet zo super uit ziet.
G spotter said:
heb em ook binnen 2 of 3 uurtjes binnen.
460kb/s :D

12mb/s een paar minuutjes naar de release, ben ik nu tof? :P :rolleyes:

mjah binnekort ff 20mbit adsl van versatel proberen + eredivisiewedstrijden, k neem aan dat mn torrent dan niet met 30 kbp/s gaat,
maark kmag vernemen dat ik em dan al heb :p

Slidon said:
Ik heb fking lang op dit spel gewacht, download nu ook :)

Met nieuwsgroepen download ik nou en wel met powrgrap oid.
Het wil alleen niet flotten, iemand idee hoe dit komt, maybe instellingen.
Of kan dit alleen aan de verbinding liggen?

Powergrabber is een oud antiek k*tprogramma

www.newsleecher.com die moet je hebben.

Damm die van mij gaat maar 20 kb/s daarbij. Maar die groepen binnen halen gaat wel 10 x zo snel. Ligt dit aan de instellingen of is dit altijd? mja maybe beter iets voor kleine vraagjes topic :P

nou jah dat schiet op tenminste
legt echt aan de leechers en de seeders

meestal gaat het begin snel en het einde niet omdat weinig mensen hem nog compleet hebben
maar ik zit nu op 94% ik had hem perongeluk verwijderd,jah ik weet het stom stom stom

Bij de ps2 versie moet je zoooooooooooooo lang laden, dit neemt echt het spel plezier weg. Heb vanacht de xbox versie gekocht en ga hem zo op de xbox hd zetten, kijken of dit wel beetje vlot opstart. Anders maar pc versie proberen.

Ik heb em ook al ff binnen, maar gister gamepad gekocht een aant testen gegaan.
Maar de view blijft draaien in het spel, Logitech Rumblepad 2 imeand hier ervaring mee?

Back