apache ben k niet tegen gekomen.. voor de hovercraft moet je bij de botenschool alles goud halen, en dan rolt ie tegenover de bootschool van t strand af. er is ook een code voor trouwensDJaex said:Weet iemand waar er een Apachie staat of een hovercraft ?.
Dat was met gta vice city iig wel zo. Als je alles (en dus echt alles) gedaan had kwam je niet verder dan 99%.Roedi.. said:Hier staan een paar vette cheats, ze zeggen dat je je save game niet mag opslaan als je cheats gebruikt, je zou het dan niet volledig kunnen uitspelen maar weet niet of da waar is.
http://www.gtasanandreas.nl/sacheats.php
mja boeiend volgens mij krijg je toch niks extra als je alles100procent uitspeelt, de missies kan je iig allemaal uit spelen en dat extra wat je miss krijgt kan je ook wel met cheats doen toch? het enige wat ik eig gebruik zijn de wapen cheatsmarbossi said:Dat was met gta vice city iig wel zo. Als je alles (en dus echt alles) gedaan had kwam je niet verder dan 99%.
Robin@Zip said:Bij Vice City verdween er een hidden package
Ik dacht, maar dat weet ik dus niet zeker, dat je bij 100% ook mannetjes opdrachten kon geven om bijv. een winkel te overvallen etc.Roedi.. said:mja boeiend volgens mij krijg je toch niks extra als je alles100procent uitspeelt, de missies kan je iig allemaal uit spelen en dat extra wat je miss krijgt kan je ook wel met cheats doen toch? het enige wat ik eig gebruik zijn de wapen cheats
mods bedoel je dus gewoon?Roedi.. said:er bestaat wel een soort van ad-on voor vice city.