This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

he..he.. na 5 dagen ploeteren in las venturas, met 23 miljoen aan duiten door cheats welteverstaan 8P (ik weet t ik zuig

Ik had hem hier ergens aan deze weg gevonden, aan de noordkant van de weg. Staat ergens bij een huisje geloof ik.

Ruben said:
Ik had hem hier ergens aan deze weg gevonden, aan de noordkant van de weg. Staat ergens bij een huisje geloof ik.

[af]http://img93.exs.cx/img93/604/gtamap2rd.jpg[/afafegg]

hij staat bij een boerderij waar 2 van die silo`s bij staan

er zijn nog geen werkende ps2 emulators (iig toen gta sa net uit kwam niet) dus je gaat het gewoon niet werkend krijgen

InsaneMalebrain said:
Dan worden wapens bij je huis (grove street) afgeleverd 8)

Ik heb alle missies uitgespeeld en ik zit nog maar op 60% ofzo

- Bij hoeveel tags worden er wapens geleverd dan? heb er nu stuk of 11 en nog geen wapens ( vorige GTA's waren 10pakjes een wapen of iets anders..)

- Komt omdat je nog niet alle jumps gedaan heb, taxi missies, nog geen 100 tags ( schijnt dat je 50 oesters moet opduiken in de zee????)
Als je al deze soort dingen gedaan heb.... DAN heb je 100%, dusse succes

check bij die pijl. De Quad staat onder dat viaductje, je moet vaak wel van de waterkant komen voordat ie er staat

Gvd heb het spel sinds 1e kerst dag liggen maar moet nog 2 weken op mn ps2 wachten (bij telefoon abbo gekregen).

Ben wel benieuwd.

Straaljager wel Op het vliegdekschip in San Fiero... Maar als je redelijk wat missies hebt gedaan komt ie std op je eigen vliegveld te staan in een hangar