This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Hoe kan je coole tricks of je fietsje uithalen , enigste wat ik kan is een nette lange wheely en stoppie's

boddje_t said:
jow bedankt heb ut gevonden nu nog iemand tips voor het wedden?

Mijn manier: Je hebt bijv 10 000 (niet bijzonder veel dus)

Ga naar de paardenrace: Kies het Gaarste paard (kwa wedden) dus 1/12 of 1/10. Zet dan 1/5 van je geld in, verlies je dan kan je nog 4 x 1/5 in zetten.

Win kans = 1/5 ( er zijn 5 paarden)

Win je dan krijg je 12 KEER je inzet

Dan heb je 12*2000 = 24000

Doe dan weer 1/5 enz

je kan als je groot geld heb ook gewoon AL je geld inzetten en dan LOAD/SAVE doen als je verliest

zo won ik dus net 500 000 * 12 easy money

denn1s said:
hihihihi

Die dans missie haal ik serieus niet, ik heb elke keer te laag:X

Jah had ik eerst ook maar daarna had ik punten van 4570
Messhcien moet je eens in de Club eerst oefenen ofzo daar heb je die muziek ook alleen je moet niet op de muziek luisteren maar echt precies in het rondje zien te mikken want de toetsen lopen niet 100% synchroon :X

AscH said:
Had ik eerst ook, je moet goed naar het ritme van de muziek luisteren

Dat hielp bij mij in ieder geval.

En mocht het je weer niet lukken schiet dan ieder geval dat lompe wijf van een DJ dood.

Of je speelt ff die hippie Missie uit dat je de militaire basis moet binnenkomen dan staat die op je Airport Junkyard in Level 3.

Ja ik heb precies het zelfde! zegt die na spelen soms disc read error! en dan meot je hem opnieuw opstarten, ik had zoiets al eens eerder (ook 1e serie ps2) toen had ik mijn ps2 lens schoon laten maken en toen deed die het weer, moet ik nu weer laten doen. trouwens ik heb ook dat mijn ps2 soms er langer als normaal oevr doet bij het laden.

denniskrol said:
voor de cheaters onder ons

kan je lekker rondvliegen met die raket dingen op je rug
die kan je ook zonder cheats halen ergens bij de 1e vliegmissie al als je net in het laatste deel bent en je vliegdiploma hebt gehaald

'T verschijnsel komt dus vaker voor... dank u :W

is er nou al meer info over gta: sa ik hoorde namelijk van meer mensen dat die nou ook op xbox komt maar kan het op sites niet vinden

kan iemand mij alle mogelijke info geven hierover

alvast bedankt

Volgens mij niet...
Dacht dat Sony de rechten had, en te gierig is om ze aan Microsoft te lenen
Mja ... me ps2 dus maar weer uit de kast getrokken