gta san andreas

volgens mij ben ik echt de enige die er niks van bakt, vind het langzamer hand maar een bagger spel,

missie dat je moet racen met een lowrider lukt me niet te halen, missie dat je iemand achterna moet rennen lukt niet, want die fucking nep gangsters schieten je neer.

denn1s said:
vind het langzamer hand maar een bagger spel

haha.gif
Typisch excuus als het niet lukt :p

Echt hoor, ik heb 0,0 geduld, en dan ren je dat ventje achterna, komen er van die straat gangsters achter je aan, die op je gaan schieten, of iemand rijd je over, of je ziet dat rode puntje van je tegenstander ff niet, echt BAGGER!

:P

denn1s said:
volgens mij ben ik echt de enige die er niks van bakt, vind het langzamer hand maar een bagger spel,

missie dat je moet racen met een lowrider lukt me niet te halen, missie dat je iemand achterna moet rennen lukt niet, want die fucking nep gangsters schieten je neer.

Of je zuigt anders ff hard? Die missies horen bij de makkelijkste van het spel, die achterna rennen is echt oppereasy, gewoon rennen en schieten? En die lowrider race is ook dik easy.

ten eerste waar is die denise (belt me de hele tijd op) enne die kaart van de vorige pagina waarvan issie nou? hij niet van de tags en ook niet van de jumps

ik word gek.. bij die abandoned airfield krijg ik me vliegtuig steeds niet hoog genoeg de lucht in voor die 3e les.. wreed irritant :( 8P

kan iemand mij vertellen waar die paardenraces precies zijn ben me de tering aant lopen op de grote parkeerplaats daar bovenin. dat kaartje paar pagina's trug helpt me dus ook niet verder.............

Gingen dus zonet bij maykel door het water de andere eilanden verkennen :P , krijg je wel 4 politie wanted sterretjes , maar was wel leuk..
De linker stad doorgegaan , stonden best forse flatgebouwen en een mooie brug .. 1 of andere steengroeve gezien en nog veel meer ongein . Tis gewoon een mooi uitgebreid spel

denn1s said:

lol jij hebt geen skilss boi, die missies zijn juist te makkelijk,

neem anders 3 homies met je mee, dan is het helemaal simpel

ach, iedereen gaat er op in, was niet serieus hoor, had ze 1x gespeeld, ben ondertussen bij die missie dat je moet dansen, maar k haalde maar 2500 ofzo

Back