This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

gta san andreas

Bas@ICE said:
Wat kost een ps2 tegenwoordig ?
Zal soon wel een GTA pack uitkomen ?, misschien te overwegen dan..

denk niet dat er een gta pack uitkomt, maar eerder een gt4.
verder is de nieuwe ps2 nu 149 inc spel en controller, niet duur

Heb het ook 3 uur ofzo gespeeld met paar maten, nog niet veel missies gedaan. Maar veel herrie geschopt in de hood
Echt vet spel, het ziet er niet perfect uit maar loopt wel lekker Ook hoe je in de diepte kan kijken enzo...
Morgenvroeg dat spel ff halen

ik was vanmiddag onderweg om m te kopen, k had er net genoeg geld voor.. 100 meter voor de v&d word ik aangehouden door een motorwout.. jah papieren enzo okay, maar ik vind je achterbandje wel wat aan de gladde kant dus ik wil je binnen 2 weken op het bureau zien met een nieuwe achterband.. -> doeg san andreas

hoe kan je je auto stylen dan ik heb wel garage`s gevonden maar de luiken zijn dicht :S pls help me out

thanks

Last edited:
InsaneMalebrain said:
PS2 zonder spel is €149,99

Hmm das echt heel weinig , maarja dan komt er nog een TV + Spel bij
Mn ma zal het wel niet beneden willen en mn zusje zal het ook niet op prijs stellen als ik dr tv jat

3 jaar terug kostte dat ding nog 900e :?

Kheb em ook gekocht kvind het echt een bruut spel alleen in de stad is het af en toe wel heel erg rood. Maja tering volan klein stuk in het spel nog maar waar ik rij en ik zit nu al van wow groot

GERUCHT!!!!
PC VERSIE MISSCHIEN IN FEBRUARI IN DE SCHAPPEN

Dit omdat einde van het jaar contract tussen sony en rockstar afloopt.
Hopen dat t waar is want ik kan niet meer wachten Laat staan 6 maand

G0d_L!k3 said:
GERUCHT!!!!
PC VERSIE MISSCHIEN IN FEBRUARI IN DE SCHAPPEN

Dit omdat einde van het jaar contract tussen sony en rockstar afloopt.
Hopen dat t waar is want ik kan niet meer wachten Laat staan 6 maand

sony verdient bakken met geld door de rockstar games, denk niet dat hun rockstar ooit zullen gaan laten lopen

owjah mn broertje heeft em net gehaald @ mediamarkt voor de ps2.. nog steeds met 1e missie bezig (op de fiets vluchten voor drive by shooting) :+

Carlosz said:
owjah mn broertje heeft em net gehaald @ mediamarkt voor de ps2.. nog steeds met 1e missie bezig (op de fiets vluchten voor drive by shooting) :+

Daar had ik ook moeite mee, ben nu al iets verder gaat me prima af tot nu toe