GTA San Andreas Multiplayer

Is wel lache, ik hostte hiervan en vroeger MTA VC de grootste en snelste server tot ik het beu werd.. als er animo voor is kan ik wel een 24/7 SF.net server online gooien.. moeten er wel genoeg mensen op spelen :)
 
k kan nu online :), leuk leuk leuk, alleen jammer dat er geen politie is die je kant pesten :W, en jah zon server lijkt me leuk:D, beetje elkaar mollen en tegelijk lullen over scooters :)
 
kut, heb ik weer is er eindelijk een multi player en heb ik Gta niet meer :|
Iemand een link ofzo dat ik hem ergens kan downloaden?:+
 
Mm elke keer als ik nu GTASA MP speel, hoor ik alle schiet geluiden wel (ook van mezelf).. en de autos van de andere... maar me eigen auto hoor ikniet rijden.. daarvan is het geluid weggevallen.. waar ken dit aan liggen? :p

Hoor de radio in de auto wel.. (eigen MP3s in een mapje gezet)
 
klote spel online, stikt er van de cheaters....

leuk hoor... jaag je ze 20kogels door het lijf, gaat er niet eens het geringste van hun health af...
 
tof, maar is maar saai zo met 80 players (wat al veel is) in heel dat spel, tis maar wat leeg..
Als je auto het begeeft moet je een kwartier lopen eer je een auto ziet staan als je geluk hebt:p

En jammer dat je zo snel doodgaat en dan al je wapens/geld kwijt bent
 
Ik heb alles geinstaleerd maar ik kom steeds alleen in het level ofzo??

21e5gde.jpg


Weet iemand wat ik verkeerd doe? :p

Grrtz :W
 
Er staat dat ie aan het connecten is..
Maar als ie dus niet connect kan het zijn dat je achter een firewall zit of een poortje van je router ofzo moet openzetten :)
 
Back
Top