GTA San Andreas Multiplayer

Piels

Well-Known Member
logo.gif


Wat: GrandTheftAuto: San Andreas, een spel waarbij je als crimineel in een grote stad allerlei missies moet doen, zie hier voor meer informatie over het spel. Het spel is mooi gemaakt en je kunt praktisch alles doen in het spel, van vliegen door de stad, op een fiets rijden, auto's rijden, wandelen, met boten op het water varen. Erg uitgebreid allemaal in ieder geval. Denk dat de meesten van ons het wel kennen.

Doel: multiplayer San Andreas
Wanneer je het spel in je bezit hebt, kun je het sinds een tijdje ook multiplayer spelen. De client daarvoor is hier te vinden. Je hoeft dus alleen het originele spel te hebben (of een backup) en deze client installeer je daar bovenop. Bij eventuele problemen met installeren van client, kun je deze fix nog binnenhalen. Na dit alles kun je gewoon een server joinen. Er zijn enkele game-modes waar je uit kunt kiezen. Dit varieert van deathmatch tot gang vs. gang tot straatracen tot basejumpen met een parachute.

Zoek een server uit waar een paar mensen op zitten en ga spelen,
misschien leuk om met ST.net een keer te spelen?

[IR]http://www.imageweb.info/2/lbl26450.jpg[/IR]
 
Advertisement - register to remove this

Speel het ook al een klein maandje, zijn veel server (200) werkt wel mooi meestal zit ik wel met 50 a 70 man in zo'n server :W
 
Torrentspy ofzo :p Lijkt me wel een leuk spel, maar zit dus met hetzelfde probleem. San Andreas heb ik al een tijd niet meer...

Edit: binnen een minuut gevonden, dan moet het jou ook lukken! :+
 
nu baal ik helemaal dat me pc kut is.
gta:SA licht al een jaar op me bureau en heb t 3 keer gespeeld en toen aan de kant gelegd omdat t niet tof is op mijn pc.
 
Back
Top