GTA 4 Trailer 2.

Ik kan niet veel vinden op het net over de features van de nieuwe GTA. Ik vond het Vice city concept het coolst: De hoofdmissies, btje real-estate kopen en verder de bonus/extra missies. GTA SA was te veel bullshit imo. Ook het feit dat je uitgestrekte prairies had enz, dat boeit me niet in GTA :)

Dat real estate kopen enz was idd wel tof, maar die grote gebieden in SA vond ik ook geweldig. Met een fiets van de berg af rossen, met een quadje door die bossen ploegen, heel lang snoeihard over de snelweg knallen, heerlijk :W Hopen dat het een beetje een combo wordt.
 
komt GTA 4 niet uit op de pc dan?
aardig kut, had zelfs al nieuwe vid kaart etc gekocht met de planning GTA te kunnen spelen. :D

Ik denk dat GTA4 wel op de PC gaat uitkomen, zij het later dan de PS3/X360. Dit is het geval geweest met alle GTA's tot nu toe. Dit vind ik eigenlijk wel bs. ze moeten ze alle drie tegelijk uitbrengen, maarja liever een goeie GTA4 op de PC met multicore en Dx10 support, dan een gare PS3 port :).

Een argument om het niet te doen is piraterij, maarja Rockstar zal ook heel wat geld mislopen als ze hem niet op de PC zouden uitbrengen.
 
Back
Top