Gruwelijke tandarts verhalen

Bij mij is ooit een kies getrokken met een half werkende verdoving. Dat wist ik op dat moment nog niet, want het was de eerste keer dat er een tand/kies werd getrokken.

Toen ik een week later 2 andere moest laten trekken, voelde ik niks en toen wist ik dat dus pas.

Ow ja dit was ergens in 1993/94 voor me beugeltje :)

Mja, moest gewoon een keer een kies laten trekken bij de tandarts, die gast 3 spuiten geven en moest 10 min wachten, nadat ik bijna van m'n stokkie was gegaan ( had van te voren niets gegeten ) had hij hem er gewoon uitgetrokken. Die gast stond echt gewoon te trekken, is ongelooflijk hou zulke kiezen vast kunnen zitten.

En ben een keer naar de Kaakchirurg geweest en dat NOOIT meer. Er zat dus een hoektand schuin achter mijn melkhoektand in mijn gehemelte die als ik zou laten zitten gewoon tegen mijn voortanden aan zou groeien. Tandarst had me dus naar de kaakchirurg verwezen. Ik kreeg dus bij de kaakchirurg de eerste spuit, hij wou dus spuiten, maar ik terugtrekken ( had helemaal geen zin in die spuit ) en de naald was krom gegaan. Na 5 spuiten te hebben gehad wou hij dus beginnen, maar hij deed er nog twee extra bij voor de zekerheid. Die gast begon als een bezetenen m'n tandvlees in m'n gehemelte weg te krauwen en te schroeien en aan die hoektand te trekken. Na drie kwartier in die stoel te hebben gelegen ging ik dus weg, helemaal geen gevoel in mijn mond, tanden en lippen en speeksel liep gewoon uit mijn mond zonder wat te voelen. Maar toen ik thuis was begon pas echt de ellende, zeer dat het deed, had echt een gigantische pijp! niet normaal meer, heb een nacht lang niet geslapen. 'K loop nu met een blokjesbeugel, is op zich niet zo erg, maar die orthodontist kan er af en toe ook wel wat van.

Mja moet weer een keer terug naar de kaakchirurg voor m'n verstandskiezen en dan 3 te gelijk:|

Last edited:
Originally posted by Sjoerdyo
Ook nog nooit een gaatje gehad ofzo. Wel nu ineens een tand die scheef gaat staan. En een beugel voel ik op het moment niet echt veel voor :( Heb ik al eerder gehad, en 1x is genoeg dacht ik zo.

komt ws doordat je verstandskiezen doorkomen, althans, dat heeft mn broer. missch heb jij dat ook, tenzij je verstandskiezen er al uit zijn })

ik zit al 4 jaar vast aan de orto/kaakchirurg/ etc. :(:(:(:(
1x moesten er 3 kiezen getrokken worden, ik naar de kaakchirurg, naja moest ie spuiten geven in me wang enzo, me lippen.
ik had er al een slecht voorgevoel van, maar toen die naald erin ging.......dacht dat ik in de hel beland was.
ZOVEEL pijn als dat deed, ik heb het echt keihard uitgeschreeuwd daaro in die stoel.
heb namelijk veel litekens daaro.
ik breek liever me benen dan dat ik nog naalden in me bek krijg.

oke ff 2 the point heb nog nooit iets kuts gehad jah beugel maja is alweer lange geleden.
Mijn vraagje moeten die vcerstandskiezen getrokken worden? omdat echt iedereen het erover heeft.

Originally posted by twatboy
oke ff 2 the point heb nog nooit iets kuts gehad jah beugel maja is alweer lange geleden.
Mijn vraagje moeten die vcerstandskiezen getrokken worden? omdat echt iedereen het erover heeft.

Als je verstandskiezen gewoon genoeg ruimte hebben is er niets aan de hand, Hebben ze dat niet , tja dan moeten ze eruit.

buiten wat gaatjes geen gruwlijke verhalen...ja wel eens me voortand een stukje afgebroken nadat ik daar keihard met een flesje bier tegenaanstoote, maar die hebben ze weer gelijmd :W

hmm eiglijk nooit wat gehad, 1 keer heeeeel lang geleden een kies getrokken mja die werd toch gewisseld, en 1 keer een gaatje, verder nix.... heb wel 1,5 jaar ofzo een beugel gehad, en die hoeren bij de orthodontist zijn echt leip.... schieten hele tijd uit tegen je tandvlees enzo en steeds m'n hele bek vanbinnen open door allemaal uitstekende ijzerdraden enzo :|

Back