Mja, moest gewoon een keer een kies laten trekken bij de tandarts, die gast 3 spuiten geven en moest 10 min wachten, nadat ik bijna van m'n stokkie was gegaan ( had van te voren niets gegeten ) had hij hem er gewoon uitgetrokken. Die gast stond echt gewoon te trekken, is ongelooflijk hou zulke kiezen vast kunnen zitten.
En ben een keer naar de Kaakchirurg geweest en dat NOOIT meer. Er zat dus een hoektand schuin achter mijn melkhoektand in mijn gehemelte die als ik zou laten zitten gewoon tegen mijn voortanden aan zou groeien. Tandarst had me dus naar de kaakchirurg verwezen. Ik kreeg dus bij de kaakchirurg de eerste spuit, hij wou dus spuiten, maar ik terugtrekken ( had helemaal geen zin in die spuit ) en de naald was krom gegaan. Na 5 spuiten te hebben gehad wou hij dus beginnen, maar hij deed er nog twee extra bij voor de zekerheid. Die gast begon als een bezetenen m'n tandvlees in m'n gehemelte weg te krauwen en te schroeien en aan die hoektand te trekken. Na drie kwartier in die stoel te hebben gelegen ging ik dus weg, helemaal geen gevoel in mijn mond, tanden en lippen en speeksel liep gewoon uit mijn mond zonder wat te voelen. Maar toen ik thuis was begon pas echt de ellende, zeer dat het deed, had echt een gigantische pijp! niet normaal meer, heb een nacht lang niet geslapen. 'K loop nu met een blokjesbeugel, is op zich niet zo erg, maar die orthodontist kan er af en toe ook wel wat van.
Mja moet weer een keer terug naar de kaakchirurg voor m'n verstandskiezen en dan 3 te gelijk:|