uhm... ik heb een keer iets van 6 km moeten lopen toen m'n scoot kapot was... was een jaar geleden midden in de zomer en het was meer dan 30 graden en dan lekker 6 km naar huis lopen (ouders waren werken enzo) :| komt er 200 meter van m'n huis af een wally langs... gast stopt: "issie kapot?" ik: "jah, blabla" gast:"zal ik je ff naar huis duwen".... die gast op die wallaroo mij duwen op m'n scoot met z'n voet op m'n carter
had alleen liever gehad dat ie 6 km eerder langskwam
verder nog heel veel pech gehad met m'n scooter, zo'n beetje alles is wel een keer naar de klote gegaan (achterschokdemper, voorschokdemper, voorvork, koppeling, krukas, ontsteking, cil. enz. enz.) :|... mja niet echt boeiend...
kheb ook nog een keer gehad dat ik heel lang aan het sleutelen was en het lukte niet enzo dus na 3 uur kutten ik vet pissed... ik sta zo op en schop keihard tegen het achterwiel aan... schiet m'n scoot van de bok af
... ding flikkert bijna om maar ik kon em nog net redden ...
ook nog een keer met drukveer vervangen, heb ik zo'n manier voor om op de koppeling te gaan staan en dan die moer losdraaien... moer was los en ik glipte met m'n voeten ervanaf... die koppeling schiet omhoog zo tussen m'n benen en ding komt keihard aan de binnenkant van m'n dijen, 5 cm van m'n zak af :| woeiz... vette blauwe plek :|
verder haal ik ook altijd m'n handen overal open als ik aan m'n scooter aan het sleutelen ben, echt zuigend :|
owja, keb ook nog een keer een half uur lopen kicken toen m'n scoot niet startte en vanalles controleren (carb enzo).... zit m'n bougiedop gewoon los :|
/edit: wUw vette fl00d aan :|-smilies