This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gruwelijke tandarts verhalen

Boostah

Kut Member
Ik zit hier met dikke bek achter de computer, had gaatje tussen 2 kiezen in !

Heeft ie eerst die 2 kiezen van elkaar afgedraaid... me tandvlees zat tussen dat apparaat... en toen issie lekker gaan boren en gaan wrikken aan me kaak... En ik lekker op die poster kijken die boven je hoofd hangt..

Maar ik wil gruwelijke verhalen horen !!! VERTEL VERTEL !

tandvlees was ontstoken.. lekker wegbranden
4 kiezen laten trekken
zenuw behandeling
aarz die wegschiet met z'n boor bij een gaatje zo in me tandvlees.
hoere tandarts.

vandaag verstandkies laten trekken,

maar ik heb dus tandarts fobie opfzo, kan niet tegen de tandarts.
voor de rest gaat het meestal wel goed

moest beugel, 7 kiezen laten trekken... 1 zonder verdoving :l pijn dat dat doet :'(

Eerst een onstoken kies, die werd getrokken... de kies die er voor in de plaats werd ook ontstoken, toen zenuw behandeling... toen nog last van de kies, is ie er uit getrokken + de kies er naast (allebei zonder verdoving, de kies er naast was een foutje :S )
Kies die er naast zat werd terug geplaatst.

Nog een keer zenuw behandeling aan een kies.
Ivbm beugel 3 kiezen getrokken, incl de kies een zenuw behandeling had gehad... nog geen maand daarvoor 8P

Dat was het wel zon beetje

ik had oten ik 9 was ofzo ene vervangende tandarts, hij trok de verkeerde kies! was gelukking nog melkkies maar toch. nu zijn er laatst 4 kiezen getrokken zodat mijn vertsandskiezen normaal door kunnen komen.

9 gaatjes boren achter elkaar, verdoving die niet werkte, en een ijzerwerk in me bakkes waarvan ik moest kotsen omdat die te ver in me keel stak.

Ook nog nooit een gaatje gehad ofzo. Wel nu ineens een tand die scheef gaat staan. En een beugel voel ik op het moment niet echt veel voor Heb ik al eerder gehad, en 1x is genoeg dacht ik zo.

vet lullig boostah}) ...ikke 2 verstandskiezen trekken omdat ik kaakoperatie krijg...komt die vent aanzetten met een spuit van 30cm..niet leuk..ik probeerde uit de stoel te klimmen en weg te rennen alleen hield zijn assistente me beet(SLET!) ik lig daar te creperen en ik zie die spuit dichter en dichterbij komen..ik ogen dicht..vol dat kutding in mijn tandvlees en daarna nog per ongeluk in mijn tong..lig ik daar met vet lamme tong in mijn muil begint die vent aan zijn werk..slaat ie een staafje vol in mijn kiez terwijl de verdoving nog niet helemaal ingewerkt was>AAAAAAAAAHHHHHHHHH grootste deel van de kiez weg..ja..mooi dan gaan we boren zegt die gast doodleuk..ooohhh nee he de rest weggeboord en toen bleek er nog een stukje kiez te zitten..die vent wrikken om hem eruit te krijgen oh niet leuk, hij ging helemaal op dat ding hangen om dat kleine stukje los te wrikken..en toen was ie klaar..watje erop goed bijten(weer AUW) en hoppa twee weken dikke muil en daarna meteen de andere kant..die viel mee..verrot man zo'n eikel

Al mijn verstandskiezen eruit, was achteraf niet echt slim om dat laatste beetje verstand eruit te laten trekken

Mja, bij mij 2 verstandskiezen getrokken... Ik kan er wel om lachen altijd op het moment zelf. Lig je daar met je bek vol tangen en slangen, vraagt die doed: 'Gaat het nog?' Ik: 'Mmmfpff' De dagen er na vink maar irri met eten en ik heb nu nog last dat er van alles in de leegte blijft hangen (vlees, rijst etc.)...

Ik heb ook een hekel aan de tandarts. Ik heb een keer gekotst . Moest 13.00 heen voor de tijd macaroni gehad. Dat blauwe spul waar ze een beugel mee opmeten, een mal. Dat spul ging allemaal in mijn strot en omdat ik nogal gevoelig daar ben was het kokhalzen en BARF. Heb ik een t-shirt van die vent aangekregen. Btw, zo;n stofzuigertje raakt verstopt van macaroni

zenuwbehandeling, hij wou er eerst in gaan boren, deed zooown pijn, heeft ie 2 keer proberen te verdoven, maar dat werkte dus niet :? toen stak die er een naald in, auwww

en toen voelde ik er niks meer van wat ie deed

Ok ik heb ook een leuk lijstje:

op vroegere leeftijd zat ik bij een beunhaas als tandarts.. Die doed borde alles en gaf me geen goede behandeling.. dus daar is aardig wat afgeboord :|

2e tandarts goede doed.. me zus is daar tandartsassistente En nooit meer een gaatje..

Heb vroeger (5 a 6 jaar terug) 4 kiezen moet laten trekken voor plaats te maken voor me beugel (die ik al HEEL lang niet meer heb)

3 maanden terug 2 verstandkiezen laten trekken.. zaten nog onder t tanvlees dus eerst ff je tandvlees verrot rossen dan pas de boel eruit rukken..

Gisteren andere 2 verstandkiezen... zit nu thuis met onwijze dikke bek Mja was weer minder plezierig.

Dat was t wel zo

Mjah, met mij ging het goed tot een jaartje ofzo geleden... Toen werden er foto's gemaakt, en had ik "opeens" 9 gaatjes, tussen m'n tanden, dus kon je niet zien... Dus 3 maandagen drie kwartier in die stoel liggen, MET verdoving [gevoelige tanden]... 1e x sloeg werkelijk alles, linksboven en rechtsonder was verdoofd, en dat volgde mijn lichaam niet helemaal meer... Koste behoorlijk wat moeite om niet te kwijlen Mjam, lekker milkshakes genomen als avondeten De rest viel wel mee, en nu is alles weer "fris"... Ik heb nooit last gehad van ontstekingen en eten dat tussen m'n tanden blijft zitten, maar nu wel... Ach, hij 450 euro verdiend, en ik geen gaatjes en wel last van m'n tanden... Iedereen blij [*not*]...