Grote telefoonstoring omg Eindhoven/Arnhem

Menn0

Ouwe plakkert
Mensen hier die er ook last van hebben :( Kan amper sites openen, dns fout ofzo, vreemd genoeg doet het forum het wel gewoon :? Zit bij Planet ADSL, wordt er doodmoe van.

Ajuu

Advertisement - register to remove this

was gister ook al in omgeving hier en op vele andere plaatsen iin nl, maar ik woon in arnhem en heb zowel vandaag als gister nergens last van gehad

"omg Eindhoven/Arnhem"?? uhhh Eindhoven ligt nou niet echt in de buurt van Arnhem :?

Gistermiddag lag hier (Eindhoven) wel 3 uur lang internet en telefoon plat... Overal troubles met pinautomaten en 112 kon niet bereikt worden... Was storing bij KPN

Originally posted by Joene
"omg Eindhoven/Arnhem"?? uhhh Eindhoven ligt nou niet echt in de buurt van Arnhem :?

Gistermiddag lag hier (Eindhoven) wel 3 uur lang internet en telefoon plat... Overal troubles met pinautomaten en 112 kon niet bereikt worden... Was storing bij KPN

omgeving Arnhem en omgeving Eindhoven, zo goed? Beetje nadenken kan geen kwaad- :rolleyes:

Oh ja, iemand die kan verklaren dat forum het wel doet en de rest allemaal niet? Staat iets van DNS fout en kan zoekpagina niet openen blabla, vreemd?

Originally posted by Menn0
omgeving Arnhem en omgeving Eindhoven, zo goed? Beetje nadenken kan geen kwaad- :rolleyes:
in de krant stond anders niks over storing in Arnhem, alleen in zuid-oost-brabant... daarom vroeg ik het...

gisteravond ook in haarlem adsl eraf, heel irritant. leuk geintje van de kpn, half nederland platleggen:|

vreemd trouwens dat hier de telefoon het wel gewoon deed op dat moment:?

Me @ Planet kon gisteravond ook niet online komen. Modem had overigens wel verbinding met planet.

Dat je wel gewoon kan telefoneren heeft btw niets te maken met je ADSL aansluiting.

Ik had vandaag en gisteren ook troubles met ADSL via Zonnet (MXStream)...Mn router zag de verbinding wel, maar ik kon blijkbaar niet aanmelden..

Back